تلویزیون منحنی ۵۵ اینچ سامسونگ مدل ru7300

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

همزمان با رونمایی از تلویزیون ۵۵ اینچ سامسونگ مدل ru7300 نظرات زیادی به سمت آن کشیده شده، چرا که با امکانات فوق‌ العاده و خاص و منحصر بفردی که دارد جای هیچ گونه سوالی باقی نخواهد گذاشت. نوع پردازنده تصویر تلویزیون سامسونگ چهار هسته ای می باشد که با ارائه تصاویر خیره کننده و همچنین تنظیم صدا بسته به هر صحنه، تجربه ای کاملاً متفاوت از مشاهدات را در اختیار می گذارد.

از دیگر خصوصیات صفحه‌نمایش تلویزیون سامسونگ می توان به تکنولوژی UHD Dimming، استاندارد تصویر HDR، فناوری Ultra Slim Array ,قابلیت Auto Depth Enhancer و فناوری PurColor اشاره کرد.

تلویزیون خمیده سامسونگ مدل ۵۵RU7300 از نظر طراحی نمره کاملی کسب کرده است به گونه ای می توان گفت طراحی نمایشگر بسیار زیبا و منحصر به فرد می باشد. منحنی بودن نمایشگر باعث شده تا زاویه دید به صورت چشمگیری افزایش پیدا کند و تصویر به صورت طبیعی به نمایش گذاشته شود به گونه ای که بیننده اجسام داخل تصویر را در مقابل چشمان خود نیز احساس کند.

طراحی ویژه تلویزیون ۵۵RU7300

با وجود اینکه در ساختار تلویزیون ۵۵RU7300 عمدتا از پلاستیک استفاده شده است، اما به کار گیری فلز برای فریم، نمایی لوکس تر به آن خواهد بخشید. انحنای مطلوب نمایشگر و همچنین بدنه‌ای با قطر کم این امکان را به شما خواهد داد تا از اتصال این محصول به دیوار دیزاینی جذاب را دریافت نمایید. آخرین پلت فرم Tizen Smart با رابط کاربری Smart Hub مسئولیت در اختیار قرار دادن امکان اسمارت را به شما برعهده دارد. امکان اجرای برای متنوع و با سرعت بالا و همخوانی بالای نرم افزار و سخت افزار این تلویزیون رضایت را برایتان به همراه می‌آورند.

شما سرگرم خواهید شد

صفحه‌ نمایش تلویزیون سامسونگ ۵۵RU7300 نیز مانند نمایشگرهای سونی و ال جی از استاندارد تصویر HDR به خوبی پشتیبانی می کند به صورتیکه اگر بخواهید با صحنه های طبیعی بر روی نمایشگر رو به رو شوید، استاندارد HDR این کار را انجام می دهد. در واقع HDR یا همان محدوده دینامیکی بالا موجب تفکیک پذیری رنگ ها می‌شود و با تجزیه و تحلیل آنها کاری می کند تا هر صحنه را زنده، دقیق و واضح مشاهده کنید. همچنین امکان بالا بردن روشنایی تصویر به کمک استاندارد HDR میسر می باشد به شیوه‌ای که اگر نمایشگر را ببینید، هر برنامه به صورت زنده و واقعی از جلوی چشم گذر خواهند کرد.

پردازشگر تصویر UHD به عنوان قابلیتی جدید از سامسونگ این امکان را فراهم خواهد کرد تا صحنه‌هایی دقیق و با کنتراست بالا را مشاهده کنید. پیکسل‌های تشکیل دهنده‌ی تصویر با دقت بالا ایجاد خواهند شد تا صحنه‌هایی کامل و غنی را به شما ارائه دهند. این امکانات فوق‌العاده در کنار کیفیت تصویر ۴K UHD با ایجاد وضوح ۴ برابری نسبت به صحنه‌های Full HD همراه خواهد بود تا از دیدن صحنه‌های کامل و پر از جزئیات لذت ببرید. با این تفاسیر کیفیت تصویر بر روی تلویزیون ۵۵RU7300 تا حدی خواهد بود که نمی‌توان به صحنه‌های در حال پخش ایرادی وارد کرد.

قابلیت Bluetooth Low Energy نیز در این محصول مورد استفاده قرار گرفته است تا اتصالات گسترده تری را با این محصول در اختیار داشته باشید. فناوری Wi-Fi Direct با امکان اتصال چند وسیله جانبی به تلویزیون و به صورت همزمان، شبکه‌ی خانگی بی سیمی ایجاد کنید که محتوا با تنوع بالا و سرعت قابل توجه در آن رد و بدل خواهد شد.

در کنار این قابلیت‌های متنوع و پیشرفته‌ی اسمارت پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای مورد استفاده قرار گرفته است تا این امکانات با سرعت بالا اجرا شده و در اختیار شما قرار بگیرند. امکانات ذکر شده ثابت می‌کنند تلویزیون ۵۵RU7300 سامسونگ به عنوان مدلی پیشرفته، کارایی عالی و متنوع را به شما ارائه خواهد داد و این امکان را فراهم خواهد کرد تا برخی از امکانات به روز را در اختیار داشته باشید.

بیشتر بخوانید:کد خطا یا ارور لباسشویی سامسونگ به همراه راه های رفع خطا

صفحه نمایش تلویزیون شما از Full HD بزرگتر نمایش داده می شود!

صفحه نمایش این تلویزیون به گونه ی طراحی شده است زمانی که به آن نگاه می کنید ، تصاویر به گونه ای تجلی پیدا می کنند که تصور میکنید از پنجره ای رو به آن ناحیه خیره شده اید. و این به لطف ویژگی خاصیت ۴K تلویزیون ۵۵ اینچ سامسونگ مدل ru7300 است که کار گذاشته شده است.

با فناوری UHD Dimming تصاویر را از دیدگاه سامسونگ مشاهده کنید

تصاویر را آنگونه که چشمانتان می خواهند میبینید، بدون هیچ ایرادی. پرواضح است که این مهم جز در کنار ویژگی UHD Dimming در تلویزیون سامسونگ مهیا نخواهد شد. این تلویزیون با پردازش تک به تک پیکسلهای موجود بر صفحه نمایش نماهای خارق العاده ای برای شما به ارمغان می  آورد.

HDR در یک نگاه

استاندارد تصویر HDR نیز به خوبی در صفحه‌نمایش تلویزیون سامسونگ ۵۵RU7300 نمایان است. این استاندارد تصویر حداکثر روشنایی را به داخل صفحه‌ نمایش راه می دهد. به زبان ساده تر هنگامیکه شما در حال تماشای صحنه های تاریک هستید به کمک HDR آنها را واضح و شفاف مشاهده خواهید کرد.

فناوری HDR در این تلویزیون در کنار سایر امکانات ارتقاء دهنده‌ی کنتراست قرار گرفته است تا با کنترل دقیق نور پس زمینه، رنگ‌ها را کاملاً واقعی به شما ارائه دهد.

این فناوری با افزایش محدوده‌ی روشنایی، این امکان را به شما می‌دهد که از مشاهده‌ی طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها و جزئیات بصری، حتی از تاریک‌ترین صحنه‌ها لذت ببرید و با دیدی متفاوت به تماشای صحنه‌ها بپردازید.

مشخصات فنی دستگاه

مدل ۵۵RU7300
سایز ۵۵ اینچ
نوع صفحه خمیده
نوع نور پس زمینه – BLU LED
موتور پردازشگر تصویر UHD Processor
کیفیت تصویر ۴K Ultra HD
وضوح تصویر ۳۸۴۰×۲۱۶۰
محدوده دینامیکی بالا ( HDR ) دارد
قابليت ارتقاء کيفيت تصوير دارد
نسبت تصویر ۱۶:۹
سایر مشخصات ویدیویی HDR ۱۰+, HLG, UHD Dimming, بهبود دهنده عمق خودکار ( Auto Depth Enhancer ), حالت فیلم, فناوری PurColor, نسبت کنتراست دینامیک (Mega Contrast)
سیستم بلندگو ۲.۰ کاناله
توان هر بلندگو ۱۰ وات
مجموع قدرت خروجی صدا ۲۰ وات
پردازنده ۴ هسته ای
سیستم عامل تایزن
وای فای (WI-FI) دارد
مرورگر وب دارد
سایر ویژگی ها حالت Gallery, Embedded POP, EPG, Mobile to TV – Mirroring, DLNA, TV Sound to Mobile, Wi-Fi Direct, تکنولوژی UHD Dimming, جستجوی خودکار کانال, خاموش شدن خودکار, سنسور اکو ( Eco Sensor ), قابلیت Anynet+, نمایشگر دیجیتال (Digital Clean View)
تعداد ورودی HDMI ۳ عدد
تعداد ورودی USB ۲ عدد
کامپوننت (COMPONENT) دارد
پورت ETHERNET (LAN) دارد
خروجی صوتی دیجیتال (اپتیکال) دارد
ورودی RF دارد
سایر رابط ها ARC, اسلات CI
هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.