تعویض فیلتر یخچال ساید بای ساید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

تعویض فیلتر یخچال ساید بای ساید برای حفظ کیفیت آب آشامیدنی امری ضروری است و باید در موعد مقرر اقدام به تعویض فیلتر آب یخچال خود نمایید. اگر میخواهید بدانید که هنگام تعویض فیلتر یخچال با کجا باید تماس حاصل نمایید یا بعد از تعویض فیلتر ساید خود باید چه اقدامی را انجام دهید به مطالعه مقاله بپردازید.

یخساز، فیلتر، آبریز آپشنی نوین در ساید های امروزه میباشند، قابل ذکر است تولید کننده های داخلی و خارجی با استفاده از این آپشن طرفدارهای بسیاری را جذب کرده اند که فروش مناسب و قابل توجیهی نیز دارند.

نحوه استفاده از خدمات تعویض فیلتر یخچال ساید بای ساید در هوم کارا

نحوه استفاده از خدمات تعویض فیلتر یخچال ساید بای ساید در هوم کارا به شرح زیر میباشد:

  • ابتدا با نزدیک ترین شعبه برای تعویض فیلتر آب یخچال خود تماس حاصل نمایید یا به ثبت درخواست آنلاین در سایت بپردازید.
  • بعد از ثبت مشخصات، نام تکنسین جهت تعویض فیلتر یخچال با کد اشتراک، به همراه شما پیامک میگردد.
  • تعمیرکار مربوطه جهت تعویض فیلتر ساید در همان روز در محل شما حاضر یشود.
  • بعد از اتمام خدمات به شما عزیزان فاکتور تقدیم میگردد.

کاربران گرامی، توجه نمایید که تعویض فیلتر با کیفیت برای یخچال ساید بای ساید شما از وظایف مجموعه آی پی امداد میباشد. بنابراین چنانچه به دنبال آب آشامیدنی مطبوع میباشید، حتما با ما در تماس باشید.حتما

تعویض فیلتر یخچال

دو نوع فیلتر برای تعویض در یخچال وجود دارد:

  1. تعویض فیلتر داخلی یخچال
  2. تعویض فیلتر بیرونی یخچال

ما در اینجا سعی نمودیم به گونه ای آموزش دهیم که خود شما به تنهایی به تعویض فیلتر یخچال خود بپردازید و نحوه ریست کردن فیلتر انواع یخچال را نیز توضیح داده ایم، اما چنانچه قصد خرید فیلتر یخچال همراه با نصب فیلتر در محل دارید میتوانید با شعبات مجموعه هوم کارا در زیر تماس حاصل نمایید تا ظرف کمتر از ۱ ساعت تکنسین مربوطه جهت تعویض فیلتر یخچال ساید بای ساید شما عزیزان در محل حاضر شوند.

چرا باید فیلتر آب یخچال ساید بای ساید خود را تعویض نماییم؟

تعویض به موقع و با کیفیت فیلتر تصفیه آب یخچال باعث میشود که:

  1. آب را معدنی میکند.
  2. نیترات به آب میدهد.
  3. باعث آنتی باکتریال آب میشود.

با اوصاف کلر، رسوب، املاح و باکتری در آبهای مناطق مختلف کشورمان نیاز اساسی نیاز اساسی به تصفیه آب میباشد.

اینکه رسوب و املاح آب منطقه چه درصدی است؟ چه لوله هایی در ساختمان به کار برده شده و جرم داخل لوله های ساختمان به چه میزان است؟ درصد کلر، نیترات و باکتری موجود در آب به چه مقدار است؟ چه نوع فیلتری در ساید شما به کار برده شده است؟ از موضوعات اساسی و مهم انتخاب فیلتر میباشد.

فروش فیلترهای اصلی یخچال و ساید بای ساید

فروش فیلتر آب یخچال ساید بای ساید تنها در مجموعه هوم کارا محقق میشود. توجه داشته باشید که امروزه به دلیل فیلترهای فیک، تشخیص آن از موارد اصلی بسیار سخت شده است. بنابراین برای اطمینان خاطر شما عزیزان به ارائه فیلترهای با کیفیت و اورجینال پرداخته ایم تا بهترین آب آشامیدنی را ما تجربه نمایید.

فیلترهای تصفیه آب یخچال ساید بای ساید موجود در بازار

فیلترهای تصفیه آب یخچال ساید بای ساید موجود در بازار به شرح زیر میباشد:

  1. فیلتر طعم و رایحه
  2. فیلتر کلر و باکتری
  3. فیلتر نیترات
  4. فیلتر معدنی

زمان تعویض فیلتر یخچال

قابل ذکر است زمان تعویض بر حسب معیار کیفیت و اورجینال بودن فیلتر یخچال ملاک می باشد، فیلترهای مرسوم و موجود در بازار دارای ۶ ماه تاریخ مصرف میباشد. اما تمامی فیلترهای تصفیه یخچال ساید بای ساید که توسط تکنسینهای مجموعه هوم کارا تعویض میشود دارای یکسال ضمانت تعویض است و ضمنا تا دو سال نیاز به تعویض ندارد.

مجموعه هوم کارا با ارائه انواع فیلترهای تصفیه آب یخچال ساید بای ساید سامسونگ، الجی، بوش، آاگ، دوو، جنرال الکتریک، کنمور، وستینگهاوس، فریجیدر، اسنوا، هایت پوینت، ویرپول، مابه، مای تگ، هیتاچی، کنوود، پروفایل آماده خدمات به شما عزیزان در سراسر تهران میباشد.

فیلتر یخچال با چه فاصله زمانی باید تعویض شود؟

خلوص و تمیزی آبی که می نوشید تاثیر مستقیم بر سلامت جسم شما دارد. امروزه سیستم های مختلفی برای فیلتراسیون و خالص سازی آب آشامیدنی در بازار موجود است و رایج ترین آن ها سیستم فیلتراسیونی ست که در یخچال ها تعبیه می شود. اکثر یخچال های مدرن که در دو دهه اخیر ساخته شده اند، دارای سیستم فیلتراسیون می باشند و یخ و آب را از طریق دیسپنسر واقع در روی در یخچال فراهم می کنند.

حقیقیت این است که آبی که از شیر به دست ما می رسد، از مسیر های طولانی فولادی، پلاستیکی و مسی عبور می کند و در این مسیر ناخالصی های فراوانی به آن اضافه می شود. همین ناخالصی ها در فیلتر یخچال به دام افتاده و به تدریج آن را اشباع و حتی مسدود می کنند.

بیشتر متخصصین و تولید کنندگان یخچال پیشنهاد می کنند که حداقل هر شش ماه یک بار فیلتر آب یخچال خود را تعویض کنید.

شش ماه یک مقدار متوسط است و می تواند بر حسب میزان استفاده و جریان آب می تواند تغییر کند. عدم تعویض فیلتر آب یخچال به طور منظم، باعث می شود آلاینده های غیر جذب شونده و باکتری در فیلتر تجمع کرده و باعث ایجاد بو و طعم بد در آب شود. اگر مطمئن نیستید چقدر از آخرین باری که فیلتر یخچال خود را تعویض کردید می گذرد، بعضی نشانه ها می توانند این موضوع را به شما یاداوری کنند.

وقتی آب طعم و بوی ناخوشایندی بگیرد و یا اگر فشار آب به تدریج کاهش پیدا کند، متوجه می شوید که زمان تعویض فیلتر آب یخچال فرا رسیده است. تعویض فیلتر یخچال کار پیچیده ای نیست و می توانید با آموزش دیدن خودتان نیز این کار را انجام دهید.

هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.