تعمیر فیلتر لباسشویی

تعمیر فیلتر لباسشویی +زمان تعویض و تعمیر

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

تعمیر فیلتر لباسشویی باعث کم شدن و درهم فرو رفتگی و صدمه نویز های الکتریکی‌ می‌شود که توسط موتور ماشین لباسشویی تولید می‌شود. نویز های الکتریکی ایجاد شده توسط لباسشویی، قاعدتاً توسط سیم‌ها به وسیله های برقی دیگر انتقال داده می‌ شود. خرابی فیلتر برق لباسشویی نشانه‌ هایی دارد که با پریدن فیوز یکی از آن ها است.

مطلوب است بدانید که این نوع ابتکار عمل در عین حال که شاید اندکی با سختی و درد سر به نظر برسد اما قطعا تعمیر و تمیز کردن فیلتر ماشین لباسشویی و یا در مواقع ضروری عوض کردن قطعه فیلتر لباسشویی ، سامسونگ، دوو، حایر، اسنوا، آبسال، ال جی و یا کلیه ی برند های ایرانی و خارجی دیگه که بسیار عمر مفیدی را ممکن است در ماشین لباسشویی داشته باشد کمک میکند.

با این حال امکان دارد شما مدت زمان بسیار زیادی را داشته باشید که از لباسشویی خود استفاده کنید و با هر بار تمیز کردن فیلتر ماشین لباسشویی متوجه این موضوع میشوید که از نظر چگونگی و یا کارکرد ، ثُبات جنس ، شکل سطحی خصوصیت های اولیه خود را ندارد و دیگر هم قابل بهره برداری نمی باشد. دقیق ترین و مناسب ترین کار در همچین مواقعی این است که دست از شستشویی لباس ها برداشته شده و با عوض کردن فیلتر ماشین لباسشویی کار خود را آسان تر بکنید.

در قسمت تعمیر کردن فیلتر لباسشویی قاعدتا به خاطر کثیف بودن فیلتر که احتمال خرابی زودرس را دارد و باید در نظر داشت که هر چند وقت یک بار فیلتر ماشین لباسشویی را تمیز کرد و اگر در دستگاه به طور کامل کار نکرد لازم است که قطعه فیلتر خود را عوض کنید.

 تعمیر لباسشویی ال جی 

مدت زمان تعویض و یا تعمیر فیلتر ماشین لباسشویی

شما می توانید برای عوض کردن این نوع از فیلتر ماشین لباسشویی یک مدت زمان ۶ الی ۱۲ ماهه را در نظر داشته باشید. معمولا این دوره زمانی برای بسیاری از فیلترها یکسان می باشد اما موضوعی که در اینجا مطرح است این است که کیفیت آب در تمامی مناطق مختلف دنیا یکسان نمی باشد و اگر شما علائمی که گفته شد را مشاهده کردید ممکن است زودتر از موعد آن بخواهید تعویض فیلتر لباسشویی را انجام دهید.

عمدتا کسانی که از آب منبع شهری استفاده می کنند ممکن است که مشکلی آن ها را تهدید بکند که این مشکل فارغ از همان بوی کلر می باشد که آن هم در مدت ۶ الی ۱۲ ماهه می تواند برای عوض کردن فیلتر ماشین لباسشویی بهتر و مطلوب باشد.

در برابر افرادی که از آب چاه نهایت استفاده را می برند به خصوص چاه هایی که مدرن تر هستند و سطح ته نشین آن ها سنگین تر می باشد و به همین خاطر این مورد سبب می شود که عمر فیلتر ماشین لباسشویی خیلی زود تمام شود و نیاز بسیار شدیدی را به موقع عوض کردن فیلتر لباسشویی وجود داشته باشد.

بر پایه ی چگونگی کارکرد فیلتر لباسشویی ، نوع آب سختی ، تعداد دفعه های استفاده از ماشین لباسشویی و با مراعات کردن سرویس دوره ای لباسشویی باز هم نمیتوان زمان معینی را برای تعمیر و یا عوض کردن فیلتر لباسشویی در نظر گرفت اما هوم کارا در ادامه این مقاله برای شما مواردی را گوشزد می کند که شاید بتواند کمکی به زمان غیر دقیق تعمیر و یا عوض کردن فیلتر ماشین لباسشویی بکند.

بهترین کمکی که شما برای تعویض و یا تعمیر ماشین لباسشویی می تواند موجود باشد , این است که باید از یک تعمیرکار با تجربه و همین طور متخصص را برای انجام این کار مد نظر قرار دهید.

✔ تعمیر لباسشویی بوش در تهران

آب سخت و مشکلات آن در فیلتر ماشین لباسشویی

  1. سختی این نوع از آب سبب می شود فیلتر های ماشین لباسشویی خیلی زود پر شود و دائما افراد نیاز به درست کردن دوره ایی فیلتر لباسشویی نیاز دارند. پُر شدن فیلتر لباسشویی باعث این می شود که زنگ آهن به داخل آب این دستگاه وارد شود و به لباس ها ورود کند که با لک و چرک های قرمز رنگی خودش را نشان می دهد و پاک کردن این لکه های قرمز رنگ از روی لباس ها کاری بسیار دشواری است که احتمال این را دارد که دیگر از روی لباس پاک نشود.
  2. وجود ته نشسته های زیاد در فیلتر لباسشویی سبب می شود لباس های بعد شست و شو سفیدک بزنند و لکه های سفیدی بر روی لباس ها باقی بماند.
  3. به خاطر همین وجود این ته نشسته های زیاد بر روی کارکرد لباسشویی به شدت کاسته می شود و مصرف برق هم افزایش پیدا می کند که کلیه ی این مورد ها سبب می شود لباسشویی مدت زمان زیادی را بخواهد تا بتواند آب را کامل گرم کند.
  4. از آنجایی که ماشین لباسشویی به طور پی در پی با آب , به خصوص با آب گرم سر و کار دارد همین نمک های آب سبب می شود که لوله ها بسته شود.

این نوع از مشکلات فقط برگرفته از نشانه های گرفتگی فیلتر لباسشویی است که شما در این مراحل باید اقدام به پاکیزگی فیلتر لباسشویی کنید و یا این که عوض کردن فیلتر لباسشویی را در بخشی از اصول خود قرار داده تا به طور عمده از این به قطعات دستگاه شما صدمه جدی وارد نکند.

تعویض یا تعمیر لباسشویی؛ تصمیم درست چیست؟

هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.