تعمیر ساید امریکایی

تعمیر یخچال امریکایی

 یکی از مشکلاتی که ممکن است برای هر کسی پیش بیاید، خراب شدن یخچال فریزر یا خرابی ساید بای ساید است. چرا که در صورت خراب شدن یخچال، مواد غذایی موجود در آن فاسد شده و همچنین از داشتن آب خنک محروم می‌شویم. محصولات کشورهای مختلف در ایران وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به لوازم خانگی و ساید آمریکایی اشاره کرد. در صورتی که برند یخچال ساید بای ساید شما امریکایی است و دچار خرابی شده، قصد داریم در ادامه به مبحث تعمیر ساید امریکایی یا همان تعمیر یخچال امریکایی بپردازیم.

لازم به ذکر است که کلیه‌ی خدمات تعمیر لوازم خانگی از جمله تعمیر ساید آمریکایی ، تعمیر ماشین لباسشویی بوش در تهران و .. در هوم کارا با ضمانت کیفیت و گارانتی یک ساله ارائه می‌گردد.

آشنایی با برندهای یخچال آمریکایی

اگر بخواهیم برخی از برندهای امریکایی که اقدام به تولید ساید کردند و محصولات آن‌ها در کشور ما نیز وجود دارد را نام ببریم می‌توانیم به شرکت‌های زیر اشاره کنیم.

  • جنرال الکتریک (General Electric)
  • آمانا (Amana)
  • کنمور (Kenmore)
  • وایت وستینگ هاوس یا همان وایت هاوس
  • مابه (Mabe)
  • آدمیرال (Admiral)
  • ویرپول (Whirlpool)

بررسی مشکلات رایج و تعمیر یخچال امریکایی

کشور آمریکا یکی از کشورهایی است که به صورت حرفه‌ای انواع یخچال فریزر را تولید می‌کند. در کشور ما نیز خیلی از مردم در منازل خود از ساید‌های امریکایی استفاده می‌کنند. مهم نیست که لوازم خانگی شما چه برندی دارد، چون ممکن است بعد از مدتی کار کردن دچار ایرادات و خرابی‌هایی شود. اما لازم نیست نگران باشید، چرا که همه‌ی آن‌ها به راحتی قابل حل شدن هستند. در ادامه برخی از رایج‌ترین مشکلاتی که ممکن است برای یخچال‌ها پیش بیاید را بررسی می‌کنیم و روش تعمیر یخچال امریکایی را با شما در میان می‌گذاریم.

۱- علت کم بودن سرمای تولید شده

کار اصلی یخچال این است که مواد غذایی را سرد نگه دارد. اما اگر هنگام باز کردن درب یخچال، احساس می‌کنید که هوای داخل آن گرم است، ممکن است ایرادی در آن به وجود آمده باشد و نیاز به تعمیر ساید امریکایی داشته باشید. برای حل این مساله می‌توانید موارد زیر را بررسی کنید.

  • اگر چراغ یخچال خاموش است، از اتصال برق یخچال مطمئن شوید.
  • ممکن است دلیل دیگر آن وجود خرابی در لوله‌های کندانسور باشد.
  • همچنین وجود مشکل در فن کمپرسور، فن اپراتور، دمپر هوای یخچال و یا خرابی ترموستات نیز می‌تواند علت سرد نشدن یخچال باشد.

۲- کار کردن یخچال امریکایی به صورت مداوم و بدون توقف

یکی دیگر از مشکلات رایجی که در ساید امریکایی وجود دارد، یکسره کار کردن و اتومات نکردن آن است. در این مواقع در ابتدا باید ترموستات دستگاه بررسی شود. اگر ترموستات هیچ مشکلی نداشت، ممکن است مشکل در کمپرسور باشد.
برای حل این مشکل می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت هوم کارا از طریق شماره تماس‌های موجود در آن با کارشناسان ما تماس بگیرید. بعد از بررسی مشکل، تکنسین به محل مراجعه و اقدام به تعمیر ساید آمریکایی می‌کند.

تعمیر یخچال امریکایی

نمایندگی تعمیر یخچال امریکایی در ایران

شماره تماس نمایندگی تعمیر ساید آمریکایی در سراسر کشور: ۰۲۱۷۷۴۹۴۰۶۵

تعمیر یخچال ساید امریکایی در تهران

شماره تماس‌های نمایندگی تعمیر یخچال ساید امریکایی در تهران و البرز:

تعمیر یخچال ساید امریکایی شمال تهران 

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۸۸۱۱۱۳

تعمیر یخچال ساید امریکایی شرق تهران 

شماره تماس: ۰۲۱۷۷۸۹۷۲۶۴

تعمیر یخچال ساید امریکایی جنوب تهران

شماره تماس: ۰۲۱۳۶۶۰۰۹۳۷۰۲۱۳۶۶۰۴۶۵ 

تعمیر یخچال ساید امریکایی غرب تهران

شماره تماس:  ۰۲۶۳۶۵۰۰۸۴۲

تعمیر یخچال امریکایی در کرج

شماره تماس: ۰۲۶۳۶۵۱۶۰۳۷

تعمیر یخچال امریکایی در مشهد

شماره تماس: ۰۵۱۳۷۶۰۳۹۳۹

۳- علت روشن نشدن یخچال امریکایی

در صورتی که ساید امریکایی شما روشن نمی‌شود، ممکن است علت آن یکی از دلایل زیر باشد.

  • دوشاخه و یا پریز برق دچار مشکل شده و یا برق ساختمان قطع است.
  • در کمپرسور یخچال خرابی وجود دارد.

بنابراین اگر در برق یخچال مشکلی وجود ندارد، لازم است از یک متخصص بخواهید تا دستگاه را تعمیر کند.

در صورتی که مشکلی برای ساید آمریکایی شما پیش آمد کرده و نیاز به تعمیرکار متخصص دارید، تیم تکنسین‌های هوم کارا و امداد خدمات آمادگی ارائه انواع خدمات نصب و تعمیرات لوازم خانگی به شما عزیزان را در اسرع وقت دارد.

۴- چرا ساید امریکایی هنگام کار کردن صدای زیادی دارد؟

اگر یخچال آمریکایی صدای زیادی تولید می‌کند، در ابتدا باید مطمئن شوید که در جای خود تراز است. اگر مشکل حل نشد، ممکن است این اتفاق از فن‌های اوپراتور، کمپرسور و یا کندانسور باشد.
همچنین ممکن است صدا از خود کمپرسور یخچال نیز باشد که اگر از این قطعه باشد، صدایی شبیه به دق و توق و لرزش را می‌شنوید.

ـراز نبودن یخچال ساید امریکایی

۵- بررسی مشکل باز ماندن در

از دیگر مشکلاتی که ممکن است در ساید شما به وجود بیاید، کامل بسته نشدن یا باز ماندن در است. در این مواقع بهتر است دلایل زیر را بررسی کنید.

  • اگر بیش از حد مجاز یخچال، مواد غذایی در آن قرار داده باشید، ممکن است درِ یخچال به خوبی بسته نشود.
  • اگر مقدار مواد غذایی مشکل ندارد، بهتر است لاستیک دور در بررسی شود.
  • همچنین اگر یخچال تراز نباشد نیز این مشکل به وجود می‌آید.

۶- بررسی علت نشت آب از زیر دستگاه

اگر آب از زیر یخچال شما نشت می‌کند، علت آن می‌تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • یخ‌زدگی و یا مسدود شدن لوله تخلیه
  • خراب شدن لاستیک دور درِ ساید
  • وجود شکستگی در سینی تخلیه یخچال

البته این‌ها فقط بخشی از دلایل آن هستند و برای تشخیص دقیق لازم است یک تکنسین حرفه‌ای آن را بررسی کند.

سایر ایرادات یخچال امریکایی ساید

در تعمیر یخچال امریکایی ساید، علاوه بر موارد بالا مشکلات دیگری نیز می‌تواند وجود داشته باشد. برخی از آن‌ها عبارت است از:

  • مسدود شدن یخ‌ساز دستگاه
  • کار نکردن صفحه دیجیتال
  • آمدن صدای هشدار از یخچال
  • وجود بوی بد درون یخچال
  • منجمد شدن مواد غذایی
  • وجود برق در بدنه
  • چکه کردن آب از یخساز
  • روشن نشدن چراغ یخچال

در صورتی که هر کدام از موارد بالا برای شما پیش آمد، بهتر است از تکنسین‌های مجرب هوم کارا بخواهید آن را تعمیر کنند.

بهترین مرکز تعمیر یخچال آمریکایی کجاست؟

هنگامی که یخچال ساید امریکایی دچار مشکل می‌شود، یکی از دغدغه‌های اصلی افراد پیدا کردن یک مرکز معتبر برای تعمیر است. چرا که در صورت مراجعه به مراکز غیر معتبر ممکن است نه تنها یخچال را به خوبی درست نکنند، بلکه خسارات زیادی نیز به آن وارد شود.
هوم کارا سالها است در زمینه تعمیر و نصب انواع لوازم خانگی مثل یخچال و فریزر، لباسشویی، ظرفشویی، اتو و… فعالیت می‌کند. متخصصین این مجموعه با داشتن سابقه و تجربه کافی، می‌توانند به بهترین شکل ممکن تعمیر ساید امریکایی را انجام دهند.

مزایای استفاده از نمایندگی مجاز تعمیرات جنرال الکتریک

  • اعزام تعمیرکاران متخصص و با تجربه در تعمیر ساید 
  • ارائه خدمات در کوتاه ترین زمان؛ ما در سریع ترین زمان ممکن اقدام به اعزام تعمیرکار ساید بای ساید جنرال الکتریک می کنیم. دلیل این خدمات سریع، داشتن شعبات نمایندگی جنرال الکتریک در شمال تهران، جنوب تهران، شرق تهران و غرب تهران است.
  • قیمت مناسب؛ ارائه بهترین خدمات و تعمیرات با صرف کمترین هزینه طبق تعرفه
  • ارائه خدمات به صورت شبانه روزی؛ نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک به صورت ۲۴ ساعته حتی در روز های تعطیل در خدمت شما عزیزان است و هر زمان که با ما تماس بگیرید می توانید از خدمات ما استفاده کنید و در صورت نیاز، تعمیرکاران ما به محل مورد نظر شما اعزام می شوند.
  • تعمیر در محل؛ در صورتی که یخچال ساید بای ساید شما دچار مشکل شود دیگر نیازی نیست به خاطر مشکلاتی مانند: حمل و نقل دستگاه، ترافیک، طولانی بودن زمان تعمیر و …. تعمیر ساید جنرال الکتریک شما به تعویق بیفتد. در چنین موقیعتی شما می توانید با ما تماس بگیرید تا جنرال الکتریک، تعمیرکاران خود را به محل مورد نظر اعزام کند و در همان مکان مشکل دستگاه شما حل شود.
  • خدمات پس از فروش؛ ما با استفاده از قطعات اورجینال و اصل توانسته ایم اعتماد شما مشتریان عزیز را به نمایندگی خود جلب کنیم. در واقع، تمامی قطعات تعمیراتی که جنرال الکتریک به شما ارائه می دهد گارانتی ۶ تا ۱۲ ماه دارد و در صورت خرابی، آن را به صورت رایگان تعمیر یا تعویض میکنیم.

آشنایی با خدمات هوم کارا در تعمیرات

از جمله خدماتی که هوم کارا به مشتریان خود ارائه می‌دهد، می‌توان به خدمات زیر اشاره کرد.

  • دادن گارانتی معتبر یکساله: تمام خدمات انجام شده توسط هوم کارا یکسال ضمانت دارند و اگر مشکل به وجود آمده برای ساید امریکایی همان مشکلی باشد که ما آن را رفع کرده‌ایم، برای تعمیر مجدد هزینه‌ای از شما گرفته نمی‌شود.
  • تعمیر در محل: اگر برای تعمیر ساید امریکایی با هوم کارا تماس بگیرید، لازم نیست آن را جابه‌جا کنید، چرا که تکنسین‌های ما در محل حاضر شده و کار تعمیرات را انجام می‌دهند.
  • ارائه خدمات در سراسر کشور: فرقی ندارد که در کدام استان و یا شهر ایران ساید امریکایی شما خراب شده است. متخصصین ما در سراسر کشور آماده ارائه خدمات به شما عزیزان هستند.

اگر قصد استفاده از خدمات هوم کارا را دارید، می‌توانید به سایت مراجعه کرده و با کارشناسان ما در ارتباط باشید. لازم است بدانید که علاوه بر ساید امریکایی، تمام برندهای ایرانی و خارجی یخچال از جمله سامسونگ، ال جی، بوش، بکو، زیمنس، جنرال الکتریک و… در مجموعه ما تعمیر و سرویس می‌شوند.

از ویژگی‌های برجسته هوم کارا داشتن متخصصین دوره دیده و کارآزموده‌ای است که با تشخیص درست و دقیق خود و همچنین با تعمیر سریع و تحویل به موقع دستگاه تجربه‌‍ای لذت بخش و بی دردسر از تعمیر یخچال ساید آمریکایی شما برایتان رقم خواهد زد.

در بسیاری از موارد دیده شده که تعمیرکار و تکنسین دچار اشتباه در تشخیص عیب دستگاه شده و با تعویض قطعه‌ای اشتباه  برای مشتری هزینه تراشی اضافی کرده و مشتری را دچار ضرر مالی و زمانی کرده‌ است. از طرفی مساله تجربه فنی تعمیرکار بسیار مهم است، بسیاری از تکنسین های مدعی در حوزه تعمیرات لوازم خانگی تجربه کافی را نداشته و مشتری را متحمل ضرر می‌کنند.

اما ما در هوم کارا تاکید بر اصل تجربه داشته و داریم و همزمان با اصل امانت داری تکنسین تخصص و تجربه برای ما محوریت دارد، تعمیرکاران هوم کارا همگی دوره دیده و دارای چندین سال تجربه در عرصه تعمیرات می‌باشند و شما به‌راحتی می‌توانید به آن‌ها اعتماد کرده و دستگاه خود را بدستشان بسپارید.

درخواست تعمیر یخچال امریکایی و نصب فوری

"-" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد

نام خانوادگی
نوع خدمات درخواستی