تعمیر یخچال ساید بوش

تعمیر یخچال ساید بوش {مشاوره رایگان} [تیر ۱۴۰۲]

تعمیر یخچال ساید بوش (Bosch side by side refrigerator repair)، یکی از بیشترین درخواست‌های مشتریان از شرکت هوم کارا است زیرا رفع مشکلات این برند از لوازم خانگی باید فقط توسط افراد متخصص و با تجربه در این زمینه انجام گیرد. از این رو با توجه به سابقه این شرکت در تعمیر لوازم خانگی، نوع خدمات ویژه و خاصی که ارائه می‌کند و از مهمتر استفاده از بهترین قطعات، سبب شده است تا روزانه تماس‌های بسیاری با مجموعه عظیم هوم کارا گرفته شود.

پس اگر این نوع از لوازم خانگی شما خراب شده است، پیشنهاد می‌کنیم تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات لازم و کافی در زمینه نمایندگی تعمیر یخچال ساید Bosch، ضمانت تعمیر ساید، انواع خرابی‌های آن و… را کسب کنید و بتوانید بر کار تعمیرکاران نظارت داشته باشید.

نمایندگی تعمیر یخچال ساید بوش در ایران

شماره تماس نمایندگی تعمیر یخچال ساید بوش در سراسر کشور۰۲۱۸۸۴۵۹۳۵۸

از آنجا که یخچال‌های ساید یک نوع از لوازم خانگی است که باید ۲۴ ساعته روشن باشد و امکان این وجود ندارد که حتی برای یک دقیقه نیز آن را خاموش کنید بنابراین درست کار کردن و سالم بودن آن بسیار حائز اهمیت است. از این رو باید به نحو احسنت از آن استفاده کرد تا قطعات ساید بای ساید دیرتر خراب شوند و حتی الامکان نیاز به تعمیر یخچال ساید بوش کاهش یابد.

بنابراین، در این مقاله، ابتدا از ضمانت تعمیر هوم کارا و هزینه‌ها تا شماره تماس نمایندگی تعمیر یخچال بوش را صحبت می‌کنیم. سپس رایج‌ترین مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد را بررسی می‌کنیم تا بتوانیم راهنمایی کامل و جامعی به شما عزیزان کرده باشیم.

تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا اطلاعات مفیدی بدست آورید!

نحوه محاسبه هزینه تعمیر یخچال ساید بوش

دغدغه بسیاری از افراد هنگام مواجهه با خرابی ساید بوش، هزینه تعمیر آن است. اما با توجه به اینکه قیمت تعمیر هر یک از قطعات متفاوت از یکدیگر است، نمی‌توان پیش از بررسی و عیب‌یابی، رقمی را برای آن مشخص کرد. از جمله عواملی که در تعیین قیمت تعمیر ساید بوش تاثیر گذار هستند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. نوع خرابی و مقدار آن
  2. نیاز یا عدم نیاز به تعویض قطعه
  3. هزینه تعویض قطعه جدید
  4. هزینه ایاب و ذهاب تعمیرکار
  5. مدل یخچال ساید بوش
  6. تکنولوژی به کار رفته در یخچال
  7. کیفیت قطعه درخواستی توسط مشتری

بنابراین برای تعیین دقیق هزینه تعمیر یخچال ساید بوش ابتدا باید یک فرد متخصص آن را بررسی کند. البته اگر می‌خواهید قیمت تعمیر یخچال فریزر بوش را به صورت تقریبی بدانید، کافی است با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

ضمانت تعمیر یخچال فریزر ساید بوش

هوم کارا به جهت آسودگی خیال مشتریان خود، کلیه خدمات تعمیر و تعویض قطعات را با ضمانت ۱۲ ماهه (۳۶۵ روزه) ارائه می‌نماید! که این وجه تمایز هوم کارا از سایر رقبا است.

خدمات تعمیر ساید بوش در هوم کارا

برخی از خدمات تعمیر یخچال ساید bosch که توسط تعمیرکاران هوم کارا انجام می‌شود شامل موارد زیر است.

  1. عوض کردن انواع فیلتر، انواع فن، شیربرقی، سنسور، دمپر یخ ساز، انواع برد اعم از الکترونیکی و اینورتر و بسیاری قطعات دیگر.
  2. پیدا کردن نشتی اواپراتور و رفع آن.
  3. شارژ کردن گاز دستگاه.
  4. شستشوی مدار گاز.
  5. سرویس کردن کندانسور.
  6. رگلاژ درب.
  7. و …

نکته: کلیه خدمات این شرکت اعم از تعمیرات ساید بوش علاوه بر اینکه در سراسر کشور انجام می‌گیرد همراه با ضمانت ۱۲ ماهه نیز می‌باشد!

تعمیر یخچال ساید بوش در تهران

شماره تماس‌های نمایندگی تعمیر یخچال بوش در تهران

 نمایندگی تعمیر یخچال ساید بوش شمال تهران 

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۸۸۱۱۱۳

 نمایندگی تعمیر یخچال ساید بوش شرق تهران 

شماره تماس: ۰۲۱۷۷۸۹۷۲۶

 نمایندگی تعمیر یخچال ساید بوش جنوب تهران 

شماره تماس: ۰۲۱۳۶۶۰۴۶۵۰  

 نمایندگی تعمیر یخچال ساید بوش غرب تهران 

شماره تماس: ۰۲۱۴۴۶۹۰۴۱۶ 

 نمایندگی تعمیر یخچال ساید بوش در کرج 

شماره تماس: ۰۲۶۳۶۵۱۶۰۳۷

 تعمیر یخچال ساید بوش در مشهد 

شماره تماس: ۰۵۱۳۷۶۰۳۹۳۹

۷ خرابی یخچال فریزر ساید بای ساید بوش و راه‌حل آن

پیشتر در مقالات وبلاگ هوم کارا، درباره خرابی‌های انواع برندهای یخچال صحبت کردیم. حال در این مقاله قصد داریم به طور ویژه به ۷ مورد از مشکلات این برند و نحوه تعمیر یخچال ساید بوش بپردازیم.

عیب یابی یخچال ساید بوش و تعمیر آن

جهت دسترسی سریع‌تر، می‌توانید بر روی هر یک از مشکلات کلیک کنید.

دمای کم و فریزر خنکوجود آب در یخچال یا فریزر
تغییر دمای نمایشگرکاهش کیفیت آب
عدم اتومات دستگاهصدای بیش از حد
جمع شدن آب در کشو 

۱- دمای کم با فریزر خنک!

به علت مشترک بودن موتور اصلی یخچال فریزر ساید بای ساید، خنک شدن فقط بخشی از آن کمی عجیب غریب به نظر می‌رسد. اما دلیل این اتفاق چیست؟

به گفته تکنسین‌های مجموعه نمایندگی تعمیر یخچال بوش، این مشکل به چند دلیل ممکن است رخ دهد که در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  • خرابی فن: در مرحله اول تعمیر یخچال ساید بوش باید فن را چک کرد زیرا غالبا دمای کم و فریزر خنک به خراب بودن فن برمی‌گردد. این قطعه ک وظیفه پخش هوای سرد درون دستگاه را دارد اگر دچار مشکل شود باید آن را تعویض کرد تا دیگر شاهد این اتفاق نباشیم.
  • خرابی برد الکتریکی: اگر فن سالم باشد، باید به بررسی برد بپردازیم تا از سالم بودن آن مطمئن شویم.

در اینجا خوب است این مورد را یادآور شویم که به دلیل اهمیت و قیمت گران این قطعه از یخچال فریزرهای ساید بای ساید، بهتر است همیشه از یک محافظ برق استفاده کنیم تا در صورت نوسان برق دستگاه دچار سوختگی نشود.

دمای کم یخچال بوش

۲- مشاهده آب در یخچال یا کشوی فریزر و تعمیر یخچال ساید BOSCH

در این بخش ما به شما راهنمایی می‌کنیم تا در صورت مواجه شدن با این اتفاق، در وهله اول پیش از تماس با تعمیرکار یخچال ساید بوش چه کاری را باید انجام دهید.

 ابتدا دستگاه خود را خاموش کنید سپس نگاهی به بخش پایینی یخچال فریزر بوش بندازید. در این بخش لوله تخلیه آب وجود دارد و برای تمیز کردن آن می‌توانید به راحتی با یک نی این کار را انجام دهید و مشکل را برطرف کنید.

اگر با این روش همچنان آن ایراد باقی مانده باشد حال ۲ احتمال دیگر وجود دارد.

  • الف: به احتمال زیاد سیستم تخلیه و جمع کردن آب دستگاه خراب شده است.
  • ب: احتمال دارد المنت و سنسور دما خراب باشد.

به هر یک از دلایل گفته شده در بالا که مشکل تخلیه آب وجود داشته باشد باید برای تعمیر یخچال ساید بوش از افراد متخصص مانند تعمیرکاران هوم کارا کمک بگیرید تا در کنار تعمیر دستگاه از گارانتی ۱ ساله نیز بهره‌مند گردید و متحمل هزینه‌های اضافی نشوید.

نمایشگر یخچال ساید بوش

۳- تغییر دمای نمایشی روی نمایشگر و تعمیر یخچال بوش در تهران

گاهی برخی از افراد که برای تعمیر یخچال فریزر بوش با ما تماس می‌گیرند مشکل را این گونه مطرح می‌کنند که دمای یخچال مناسب است اما بر روی دستگاه عدد کمتری نماش داده می‌شود و یا دما مرتبا کم و زیاد می‌شود!

اگر بخواهیم به بررسی دلایل آن بپردازیم، باز هم در اینجا ۲ علت مطرح است.

  • خرابی سنسورها
  • خرابی برد

به دلیل حساسیت سنسور و همچنین برد دستگاه، برای رفع این خرابی و تعمیر یخچال ساید بوش بهتر است از یک تعمیرکار کمک بگیرید.

جهت کسب اطلاعات درباره برد یخچال می‌توانید به مقاله تعمیر برد یخچال فریزر بوش {دلایل، هزینه، عیب یابی و…} رجوع فرمایید.

۴- افت کیفیت آب و تعمیر ساید بای ساید بوش

از آنجا که این دستگاه متصل به شیر آب است و باید آب را تصفیه و خنک کند پس طبیعتا به مرور زمان فیلترها کثیف می‌شوند و در نتیجه دیگر آب را با طعم خوبی نخواهید نوشید.

برای رفع این مشکل نیاز به تعویض فیلترها می‌باشد. اگر مدل یخچال بوش شما به صورتی است که چراغ هشدار برای این کار دارد در زمانی‌که این هشدار داده می‌شود بهترین زمان برای تعویض است اما در غیر این صورت باید بدانید که خوب است سالی ۲ بار فیلترها را عوض کنید.

جهت مشاهده فیلم آموزش تعویض فیلتر دستگاه کلیک کنید.

رفع خرابی یخچال bosch

۵- عدم اتومات دستگاه و تعمیر یخچال ساید بوش

اگر ساید بای ساید شما نمی‌تواند هوا را خنک کند و یا بیش از حد این کار را انجام می‌دهد دلیل آن خراب شدن کمپرسور یا ترموستات و یا موتور است.

تخصصی بودن عیب‌یابی این مشکل و رفع آن توسط افراد عادی امکان‌پذیر نیست و باید از مراکز معتبری همچون نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر بوش برای این کار کمک بگیرید.

۶- تولید صدای بیش از حد

اگر به یکباره شاهد صدای زیاد و غیر معمول از یخچال ساید بای ساید بوش شدید اولین دلیلی که می‌توانید خودتان آن را بررسی کنید این است که تراز بودن دستگاه را چک نمایید. اگر یخچال تراز بود پس در این حالت با هوم کارا تماس بگیرید تا به بررسی موتور و فن آن بپردازد زیرا به احتمال زیاد دلیل این امر خرابی‌های مختصری در این بخش‌ها می‌باشد.

۷- جمع شدن آب در کشوی دستگاه

به گفته تعمیرکار یخچال ساید بوش، جمع شدن آب در کشوی دستگاه، یکی از رایج‌ترین خرابی‌ها است. هنگامیکه با این مشکل مواجه شدید ابتدا باید با یک نی لوله تخلیه‌ای که در کف و پایین‌ترین قسمت کشوها قرار دارد را تمیز کنید. سپس اگر با انجام این کار همچنان آب در کشو مشاهده کردید باید با یک تعمیرگاه یخچال بوش تماس بگیرید. زیرا این احتمال وجود دارد که یکی از موارد زیر نیاز به تعمیر یا سرویس داشته باشد.

  1. سیستم تخلیه آب
  2. مخزن جمع‌آوری آب
  3. المنت دستگاه

پیشنهاد مطالعه: علت جمع شدن آب در جامیوه ای و کف یخچال +راهکار

۴ دلیل داغ شدن موتور یخچال

کمپرسور یخچال خانگی از دو بخش الکتریکی و مکانیکی تشکیل گردیده‌است که هر دو قسمت درون محفظه‌ای فولادی قرار دارند.

همانطور که گفته شد، به دلیل اینکه کمپرسورهای یخچال جز لوازم و قطعات مکانیکی نیز محسوب می‌شوند، از این رو با کار کردن مکرر دستگاه، داغ می‌شوند. البته تولید گرما در حد کم یا معمول در اطراف موتور مشکلی ندارد اما اگر بیش از حد باشد نشان از خرابی آن است و باید توسط نمایندگی تعمیر یخچال بوش رفع شود. در زیر به دلایل رخدادن این مشکل می‌پردازیم اما پیش از آن خوب است بدانید که با مشاهده داغ شدن موتور دستگاه، به دلیل حساسیت آن باید برای تعمیرات ساید بوش توسط تکنسین‌های آموزش دیده اقدام کنید و کار را به دست هر فردی نسپارید.

۱- خرابی موتور یا فن کندانسور

اگر فن خراب شود باعث خارج شدن گاز خنک کننده از حالت استاندارد می‌شود که به دنبال آن موتور داغ می‌گردد.

juldv do]hg shdn f,a

۲- قرار گرفتن در جای نامناسب

به دلیل گرمای تولید شده از اجاق گاز، قرار گرفتن یخچال در کنار آن سبب می‌شود تا موتور برای خنک کردن یخچال فریزر ساید بای ساید بوش بیشتر از حالت معمول کار کند.

۳- عمر یخچال

کهنه بودن موتور یخچال فریزر و همچنین عدم سرویس دوره‌ای آن، باعث می‌شود دستگاه به خوبی کار نکند و به موتور آن فشار وارد شود.

توصیه می‌شود مقاله راهنمای افزایش طول عمر ساید بای ساید و یخچال فریزر را مطالعه فرمایید.

تعمیر درب یخچال فریزر بوش

۴- باز ماندن درب

باز کردن‌های مکرر درب یخچال ساید بای ساید و یا هر نوع یخچال دیگری و همچنین باز ماندن آن به مدت طولانی سبب می‌شود تا موتور برای خنک کردن داخل یخچال بیشتر از حالت طبیعی کار کند و در نتیجه داغ شود.

در صورتیکه تمایل دارید اطلاعات جامعی به دست آورید مقاله علت بسته نشدن درب یخچال |بررسی ۰ تا ۱۰۰ را از دست ندهید.

اگر دوست دارید درباره تعمیر موتور یخچال نیز اطلاعات مفیدی کسب کنید می‌توانید مقاله تعمیر موتور یخچال ساید از علائم خرابی تا… را مطالعه فرمایید.

مراحل رفع ایراد خرابی سنسور دمای یخچال فریزر BOSCH

  • ابتدا یخچال فریزر را از برق بکشید و سپس حسگر آن را چک کنید.
  • در صورت لزوم سیم آن را تعویض نمایید.
  • اگر سیم سالم است باید سنسور دما عوض شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، پیشنهاد می‌شود به مقاله سنسور یخچال چیست؟| انواع سنسور، دلایل و علائم خرابی آن رجوع فرمایید.

فیلم دلایل ارور e01 یخچال بوش (سنسور ساید بوش)

 

ارورهای یخچال بوش

هنگام بروز مشکل در یخچال‌های بوش، ارورهایی بر روی صفحه نمایش ظاهر می‌شود. این کد خطاها ترکیبی از حروف و اعداد انگلیسی هستند و به خرابی یکی از قطعات داخلی یخچال اشاره می‌کنند. البته گاهی مواقع ارورهای یخچال بوش نقش هشداردهنده را دارند که اگر آن‌ها را جدی نگیرید، خرابی‌های بیشتری به دنبال خواهند داشت. از این رو جهت اشنایی بیشتر، در جدول زیر برخی از مهمترین کد خطاهای ساید بوش را آورده‌ایم.

ارورهای یخچال Bosch

علت نمایش کد خطا

E01

وجود اختلال در سنسور دمای یخچال

E02

اختلال در سنسور دمای فریزر

E03

اختلال در سنسور دمای کشو

E04

وجود ایراد در سنسور دمای کندانسور

E05

خراب شدن سنسور دمای دیفراست

E07

بروز خطا در سنسور اوپراتور

E10

نرم افزار ماژول برق خراب است.

E11

ماژول کنترل صفحه نمایش ایراد دارد.

E15

سنسور دمای محیط با اختلال مواجه است.

E20

ارتباط صفحه نمایش با برد قطع شده است.

E21

ارتباط صفحه نمایش با برد آب سردکن و یخساز قطعه شده است.

F3

عملیات یخ‌زدایی بیش از اندازه طولانی شده است.

R1

سنسور دمای محیط ایراد دارد.

D1

سنسور دیفراست خراب است.

DR

کلید درب دستگاه ایراد دارد.

DF

کلید درب فریزر خراب شده است.

F1

سنسور دیفراست خراب است.

EG

شیر برقی ایراد دارد.

DoorOpen

درب دستگاه بیش از حد باز مانده است.

LowPower

ولتاژ ورودی یخچال افت پیدا کرده است.

در صورتی که کد خطای نمایش داده شده یخچال ساید بوش در این جدول وجود نداشت، بهترین راهکار مراجعه به دفترچه راهنمای دستگاه است. اما اگر به دفترچه راهنما دسترسی نداشتید، با کارشناسان هوم کارا تماس بگیرید تا راهنمایی‌های لازم را در خصوص تعمیر یخچال ساید بوش در اختیارتان قرار دهند.

فیلم تعمیر یخچال ساید بوش

آموزش ۰ تا ۱۰۰ تعویض فیلتر در خانه

آموزش تعویض برد کنترل اینورتر یخچال بوش

در سایت یوتیوب، فیلم آموزش تعمیر یخچال ساید بوش به زبان اصلی بسیار زیاد است. اگر شما نیز علاقمند به یادگیری هستید می‌توانید بر روی آیکون قرار داده شده کلیک کنید و مستقیما وارد صفحه ویدئوی تعمیر یخچال فریزر بوش شوید.

آیا باید هر شب یخچال را خاموش کرد؟

خیر زیرا با خاموش کردن ساید، دمای داخل دستگاه بالا می‌رود و به دنبال آن احتمال رشد باکتری‌های مضر افزایش می‌یابد و مواد غذایی خراب می‌شوند.

اواپراتور یخچال ساید بای ساید کجاست؟

اواپراتور ساید در پنل پشتی دستگاه قرار دارد که باید با برداشتن این بخش می‌توانید به اواپراتور دسترسی پیدا کنید.

۵ راه جلوگیری از زنگ‌زدگی و پوسیدگی درب یخچال بوش

  1. با خشک نگه داشتن محفظه آبسردکن به جلوگیری از پوسیدگی آن کمک کنید.
  2. در صورت خراب شدن شیر برقی در اولین فرصت آن را تعویض نمایید. (شیر برقی همان بخشی از دستگاه است که با فشردن پدال آن جریان آب قطع و وصل می‌شود.)
  3. سعی کنید اجاق گاز و یخچال را در مجاورت یکدیگر قرار ندهید زیرا رطوبت و حرارت ناشی از پخت و پز باعث پوسیدگی یخچال فریزر می‌شود.
  4. باید داخل یخچال تمیز و خشک باشد.
  5. در صورت ایجاد ترک یا شکستگی بلافاصله آن را رفع نمایید.

در صورتی‌که مقدار پوسیدگی یخچال فریزر ساید بوش جزئی است می‌توانید ترکیب خمیری جوش شیرین و آب را درست کنید و بر روی آن بخش قرار دهید. پس از ۵ ساعت آن را پاک و با کمک یک مسواک تمیز نمایید.

زنگ زدگی درب یخچال بوش

اگر مشکل دستگاه شما جدی‌تر است برای تعمیر زنگ زدگی درب یخچال در مشهد، تهران یا کرج می‌توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

سرویس دوره ای یخچال ساید بوش

برای اینکه یخچال ساید بوش نیاز کمتری به تعمیر داشته باشد، باید به صورت دوره‌ای آن را سرویس کنید. به جرات می‌توان گفت انجام سرویس دوره ای این دستگاه هر ۶ ماه یا حتی سالی یکبار، جلوی بروز بسیاری از مشکلات و هزینه‌های سرسام‌آور را می‌گیرد. به‌عنوان مثال اگر میزان گاز مبرد یخچال کم شده باشد، کمپرسور برای تنظیم دما مجبور خواهد بود به صورت یکسره کار کند. در صورتی که متوجه این مساله نشوید، به احتمال زیاد کمپرسور می‌سوزد و باید هزینه زیادی را بابت آن بپردازید. اما از آنجایی که در سرویس دوره ای، میزان گاز مبرد بررسی می‌شود، هیچوقت با چنین مشکلی مواجه نخواهید شد.

برخی از خدمات هوم کارا در سرویس دوره ای یخچال ساید بوش شامل موارد زیر است.

  • بررسی کویل‌ها
  • تمیز کردن فیلترها
  • بررسی میزان گاز مبرد
  • بررسی نشتی گاز مبرد
  • تنظیم دمای یخچال
  • بررسی کمپرسور
  • بررسی آبسردکن و یخ‌ساز

نصب یخچال بوش

اولین گام در نگهداری صحیح از یخچال، نصب درست و اصولی آن است. در صورتی که دستگاه را به تازگی خریداری کرده‌اید، بهتر است از نمایندگی بخواهید آن را نصب و روشن کند. اما اگر بنا به هر دلیلی تمایل دارید خودتان نصب یخچال بوش را انجام دهید، باید موارد زیر را در نظر داشته باشید.

  • یخچال را در جای خود تراز کنید. 👈 رجوع شود به مقاله: آموزش نحوه تراز کردن یخچال توسط خودتان!
  • پلاستیک‌های چسبیده به آن را جدا نمایید.
  • کشوها، طبقات شیشه‌ای و طبقات بخش فریزر را در جای خود بگذارید.
  • اگر می‌خواهید از آبسردکن یخچال بوش استفاده نمایید، شیر ورودی آب را به آبسردکن وصل کنید.
  • دمای یخچال را تنظیم کنید.
  • بعد از گذشت ۲ ساعت، دستگاه را به برق متصل کرده و آن را روشن کنید.

در صورتی که برای نصب و راه‌اندازی یخچال فریزر بوش نیاز به کمک داشتید، می‌توانید با کارشناسان هوم کارا تماس بگیرید تا تکنسین مربوطه در سریع‌ترین زمان به محل اعزام شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به مقاله راهنمای نصب یخچال توسط خودتان رجوع فرمایید.

PDF تعمیر یخچال ساید بوش

جهت دانلود pdf تعمیر یخچال ساید بوش کلیک کنید.

سوالات متداول تعمیرات ساید بوش

بهترین زمان تعویض فیلترهای یخچال فریزر چه زمانی است؟

همانطور که در این مقاله صحبت شد خوب است سالی ۲ بار (یعنی هر ۶ ماه) فیلتر یخچال فریزر ساید بای ساید Bosch تعویض گردد.

در صورتی که همان مشکل دستگاه مجددا تکرار شود آیا مشتری باید هزینه‌ای بپردازد؟

پاسخ به این سوال خیر است! زیرا هوم کارا کلیه خدمات خود را با ۱ سال گارانتی انجام می‌دهد و در طول این مدت اگر مجددا آن ایراد نمایان گردد کارشناسان شرکت باید به طور رایگان آن را رفع نمایند.

نحوه ثبت درخواست برای انجام تعمیر یخچال فریزر بوش و یا نصب یخچال بوش چگونه است؟

در هر کجای ایران که باشید می‌توانید با شماره ۰۲۱۸۸۴۵۲۷۵۱ تماس بگیرید و یا فرم موجود در سایت را پر نمایید تا سریعا کارشناسان ما نسبت به رفع مشکل شما و اعزام متخصص و یا نصاب در محل اقدام نمایند.

هزینه تعمیرات ساید بوش به چه صورت محاسبه می‌شود؟

همانطور که در ابتدای این مقاله صحبت کردیم هزینه تعمیر یخچال ساید بوش طبق ۷ فاکتور مهم محاسبه می‌شود. البته اگر می‌خواهید همین الان از هزینه خرابی دستگاه خود مطلع شوید می‌توانید از طریق شماره‌های موجود در سایت با مشاوران هوم کارا در تماس باشید.

به دنبال تعمیرگاه یخچال فریزر بوش در شهرستان هستم...

هوم کارا علاوه بر تهران، در شهرهای کرج و مشهد نیز دارای نمایندگی تعمیرات است. فقط کافیست با ما در ارتباط باشید تا به طور کامل راهنمایی شوید.

برای تعمیر یخچال ساید بوش در تهران با کدام شماره تماس بگیرم؟

هوم کارا در اقصی نقاط تهران دارای شعبه است. بسته به اینکه ساکن کدام منطقه از تهران هستید می‌توانید با شماره تلفن نمایندگی تعمیر یخچال ساید بوش که در ابتدای مقاله درج شده است تماس بگیرید.

درخواست نصب و تعمیرات ساید بوش

"-" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد

نام خانوادگی
نوع خدمات درخواستی
تعمیرات یخچال بوش تهران

نمایندگی تعمیرات یخچال بوش در تهران

 

تعمیرات یخچال بوش کرج

تعمیرات یخچال بوش در کرج فقط با هوم کارا

 
تعمیر یخچال بوش مشهد

تعمیر یخچال بوش مشهد در ۱ قدمی شما