نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی

نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی LG

 نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در تهران و سایر شهرستان‌ها فقط با ۱ تماس! 

تعمیر لباسشویی ال جی یک امر حساس است که باید توسط افراد خبره انجام گیرد زیرا اگر این کار را به دست افراد بدون تجربه و غیر متخصص بسپاریم قطعا متحمل هزینه‌های بسیاری خواهیم شد. از این رو ما در این مقاله قصد داریم تا علاوه بر معرفی مرکز معتبری برای این کار با آموزش تعمیر ماشین لباسشویی ال جی گامی در جهت آشنایی عموم مردم برداریم تا بتوانند با خیال راحت تعمیر این دستگاه را به کارشناسان متبحر بسپارند و از طرفی شخصا نیز بر کار تعمیرکاران ناظر باشند تا خدایی نکرده نیاز به پرداخت هزینه‌های سنگین نباشد.

ما در هوم کارا مفتخر هستیم اعلام کنیم با خدمات ویژه‌ای که به مشتریان عزیز خود ارائه می‌نماییم توانستیم رضایت آن‌ها را کسب کنیم.

ارائه گارانتی ۱۲ ماهه، محاسبه هزینه‌ها طبق نرخ اتحادیه، انجام تعمیرات در محل و بسیاری خدمات و مزایای دیگر سبب شده است تا در این عرصه به خوبی بدرخشیم.

خدمات نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

خدمات هوم کارا شامل نصب، سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در تهران و سایر شهرستان‌ها است.

خدمات تعمیر لباسشویی ال جی

هزینه تعمیر لباسشویی ال جی در سال ۱۴۰۲ چقدر است؟

هزینه تعمیر لباسشویی ال جی در سال ۱۴۰۲ نیز طبق نرخ اتحادیه محاسبه می‌گردد که این امر سبب می‌شود تا بتوانید مبلغ بسیار بالایی صرفه‌جویی کنید.

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

تلفن نمایندگی مرکزی تعمیر لباسشویی ال جی: ۰۲۱۸۸۴۵۲۷۵۱

 چرا تعمیرگاه تخصصی هوم کارا؟

حتما شما نیز به خاطر دارید که در گذشته اگر هر یک از وسایل منزل شما خراب می‌شد باید آن را به تعمیرگاه منتقل می‌کردید. این کار علاوه‌بر اینکه شامل هزینه زیادی برای انتقال آن به تعمیرگاه و از آنجا به منزل می‌گردید گاهی نیز سبب می‌شد دستگاه آسیب ببیند.

بنابراین، ما در تعمیرگاه تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی هوم کارا، تدابیری اندیشیدیم تا دیگر این سختی‌ها برای شما پیش نیاید!

در واقع تعمیر لباسشویی ال جی در منزل، یک خدمت ویژه است که علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها و کاهش آسیب دیدن دستگاه، به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید بر کار تعمیرکاران نیز نظارت داشته باشید. پس فقط کافیست یکبار تماس بگیرید.

تعمیر لباسشویی ال جی یا تعویض آن؟

در مقاله تعویض یا تعمیر لباسشویی؛ تصمیم درست چیست؟ به طور کامل درباره این موضوع بحث کردیم که تحت چه شرایطی باید ماشین لباسشویی خود را تعمیر و در چه هنگامی باید آن را تعویض کنید. از این رو اگر با مطالعه آن به این نتیجه رسیدید که دستگاه خود را تعمیر کنید حتما تا انتها با ما همراه باشید زیرا در این مقاله به بررسی تمام مشکلات لباسشویی ال جی و آموزش رفع هر یک از آن‌ها پرداختیم.

زمان طلایی تماس با نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی!

در صورت مشاهده هر یک از مشکلات زیر باید بدون درنگ با نزدیک‌ترین نمایندگی تعمیر لباسشویی الجی در تهران و یا شهر محل سکونت خود تماس بگیرید. زیرا این نشانه‌ها بیانگر وجود یک نقص فنی است و باید به دست یک تعمیرکار لباسشویی ال جی خبره سپرده شود.

  1. شنیدن صدای عجیب غریب
  2. عدم تخلیه آب ( پیشنهاد مطالعه: علت تخلیه نشدن آب لباسشویی)
  3. استارت نزدن دستگاه
  4. دستگاه خاموش است اما پر از آب می‌باشد.
  5. دستگاه روشن است اما کار نمی‌کند!
  6. تکان‌های زیاد مخصوصا هنگام خشک کردن
  7. روشن نشدن ( پیشنهاد مطالعه: علت روشن نشدن ماشین لباسشویی و کار نکردن آن)
  8. نچرخیدن دیگ
  9. نشتی
  10. عدم آبگیری
  11. بسته نشدن درب
  12. نمایش خطا (ارور)
  13. و…
تعمیر لباسشویی ال جی در منزل

خبر خوب اینکه تمام موارد ذکر شده، قابل رفع شدن هستند. کارشناسان ما با حضور در محل و بدون بردن دستگاه شما به شرکت، به صورت تخصصی کار تعمیرات را در منزل انجام می‌دهند تا مشتریان عزیز نگران آسیب به دستگاه خود نباشند.

آیا نگران اتمام گارانتی دستگاه خود هستید؟!

حتی اگر گارانتی دستگاه شما نیز تمام شده باشد باز هم می‌توانید فقط با ۱ تماس از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی ال جی توسط تکنسین‌های ما بهره‌مند شوید.

جهت کسب اطلاعات و یا درخواست اعزام تعمیرکار می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنند.


در صورتیکه ساکن شهر تهران هستید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تعمیر لباسشویی ال جی در تهران

۱۵ علت شایع خرابی لباسشویی الجی و روش رفع آن

پیش از اینکه به بررسی ۱۵ مشکل رایج خرابی لباسشویی ال جی بپردازیم خوب است بدانید قبلا نیز در مقالاتی راجع‌به سایر مشکلات و تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی نیز به طور مفصل صحبت کردیم.

مقالات وبلاگ
تعمیر برد لباسشویی ال جی | بررسی+ هزینهنحوه ریست ماشین لباسشویی ال جی LG
تشخیص خرابی کمک فنر ماشین لباسشویی و تعویض آنارور IE در ماشین لباسشویی LG (ال جی) + راهکار
راهنمای استفاده از ماشین لباسشویی جی پلاسلیست خطاها و ارورهای ماشین لباسشویی ال جی LG

علت توقف یا خاموش شدن ناگهانی لباسشویی در حین کار+ پیشگیری

عیب یابی ماشین لباسشویی ال جی با گوشی + آموزش نرم افزار

علت بوی سوختگی ماشین لباسشویی چیست؟

تعویض شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی

تست قطعات ماشین لباسشویی | بررسی تمام قطعه‌ها

مشکل جمع شدن آب در ماشین لباسشویی +بررسی علت های آن

در ادامه مقاله قصد داریم شایع‌ترین علت‌های خرابی ماشین لباسشویی ال جی را بررسی کنیم و به شما بگوییم که دستگاه شما چه مشکلی دارد و چطور می‌شود به تعمیر لباسشویی lg پرداخت. در واقع در این نوشته، گام به گام شما را با نحوه تعمیر لباسشویی ال جی آشنا می‌کنیم.

به هیچ وجه این مقاله را از دست ندهید!

۱- تعمیر لباسشویی lg وقتی وارد برنامه نمی‌شود.

گاهی ممکن است بعد از اینکه لباس‌ها را در ماشین می‌گذارید و می‌خواهید آن‌ها را بشویید، متوجه می‌شوید که برنامه‌های لباسشویی کار نمی‌کنند. هر چقدر هم دکمه‌ها را می‌زنید باز هم شستن لباس‌ها شروع نمی‌شود! در این مواقع برای تعمیر لباسشویی ال جی می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید.

  1. در ابتدا مطمئن شوید آیا درب دستگاه به طور کامل بسته شده و کلید Start را زدید یا خیر؟
  2. اگر در صفحه نمایش ماشین پیغام CL را مشاهده می‌کنید، یعنی قفل کودک دستگاه روشن است. هنگامی که این قفل فعال باشد، هیچ یک از دکمه‌ها کار نمی‌کنند؛ بنابراین این مورد را بررسی کرده و اگر روشن بود، دکمه CL را به مدت ۳ ثانیه نگه دارید تا قفل کودک غیر فعال شود.
  3. بر روی ماشین لباسشویی دکمه‌ای وجود دارد به نام Time Delay که اگر آن را زده باشید، ماشین دیرتر شروع به شستن لباس‌ها می‌کند. پس دقت کنید که این دکمه فعال نباشد.
  4. چهارمین چیزی که باید بررسی کنید، اطمینان از باز بودن شیر آب است. اگر شیر آب باز بود، بررسی کنید که آب منزل قطع نشده باشد.
  5. تعداد لباس‌هایی که داخل لباسشویی قرار دادید نیز می‌تواند باعث به وجود آمدن این مشکل شود. یعنی اگر تعداد لباس‌ها کم یا بیشتر از حد مجاز باشد، ماشین با مشکل عدم تعادل مواجه شده و دستگاه شروع به کار نمی‌کند.
  6. در صفحه نمایش لباسشویی در هنگام به وجود آمدن مشکل، خطاهایی نمایش داده می‌شود. اگر بر روی صفحه نمایش خطاهایی مثل LE و PE و موارد مشابه وجود دارد، نشان دهنده وجود مشکل در بخشی از دستگاه است. از این رو در انتهای این مقاله این خطاها را بررسی کردیم و بهتر است به آن‌ها مراجعه کرده و نسبت به رفع این ارورها اقدام کنید.

نکته مهم

نکته: دقت داشته باشید که در بعضی از برنامه‌ها، بعد از زدن دکمه استارت، ماشین بلافاصله شروع به کار نمی‌کند، بلکه یک دقیقه طول می‌کشد.

در صورتی که با انجام مراحل بالا، باز هم مشکل وجود داشت، وقت آن است که از یک تعمیرکار لباسشویی ال جی کمک بگیرید.

۲- مشکل باقی ماندن پودر یا کف بر روی لباس ها بعد از شستن با لباسشویی ال جی

ممکن است بعد از اینکه لباس‌های خود را با لباسشویی شستید، مقداری کف یا پودر روی آن‌ها باقی مانده باشد. در این مواقع علت اصلی آن می‌تواند از مقدار پودری باشد که استفاده کردید. همچنین ممکن است پودر را در جای اشتباهی ریخته باشید.

برای اینکه بدانید مشکل کار از کجا بوده، می‌توانید موارد زیر را بررسی کنید و سپس به مقاله نحوه استفاده از جاپودری لباسشویی | ریختن پودر، درآوردن و تمیز کردن آن رجوع کنید.

  1. برای شستن لباس‌ها حتماً از پودر ماشین لباسشویی استفاده کنید و از پودر دستی و یا پودر صابون استفاده نکنید.
  2. پودر را در جای مخصوص به آن بریزید. در صورتی که پودر اضافه در ماشین ریختید، حتماً حالت Pre Wash را انتخاب کنید. (ممکن است این حالت در همه برنامه‌ها فعال نشود).
باقی ماندن پودر یا کف بر روی لباس‌

نکته: یکی از برنامه‌هایی که در ماشین لباسشویی ال جی وجود دارد، حالت Pre wash است. این برنامه جاپودری اضافه‌ای دارد و اگر اشتباها در این قسمت پودر ریخته و این برنامه را فعال نکرده باشید، لباس‌ها به خوبی شسته نمی‌شوند.

  1. در صورتی که پودر اضافی در ماشین ریخته باشید، می‌توانید از برنامه Rinse استفاده کنید تا لباس‌ها را آبکشی اضافه کند. البته ممکن است این برنامه در برخی از مدل‌ها وجود نداشته باشد.

پیشنهاد مطالعه مقاله: علت خرابی تاخو لباسشویی ال جی

۳- علت خوب نشستن لباس ها توسط ماشین لباسشویی ال جی

وظیفه اصلی لباسشویی این است که به خوبی لباس‌ها را بشوید چرا که با اینکار در وقت ما صرفه جویی می‌کند و در آن زمان می‌توانیم کارهای مهم دیگر را انجام دهیم. اما ممکن است لباس‌های خود را درون لباسشویی ریخته باشید و بعد از اتمام کار متوجه شوید که چرک‌ها به خوبی از بین نرفتند و لباس‌ها هنوز کثیف است. اگر با این مشکل مواجه شدید برای حل آن می‌توانید کارهای زیر را انجام دهید:

  1. در ابتدا باید مقدار لباسی که داخل ماشین است را چک کنید. چرا که هر یک از لباسشویی‌ها ظرفیت مخصوص به خود را دارند و اگر میزان لباس بیشتر از آن باشد، لباس‌ها به خوبی شسته نمی‌شوند و به موتور ماشین نیز فشار وارد می‌شود.
  2. کار بعدی که لازم است انجام دهید، بررسی مقدار پودر است. مقدار پودر باید متناسب با تعداد و جنس لباس‌ها باشد. برای اینکه بدانید چه مقدار پودر لازم است، بهتر است از راهنمای موجود بر روی پودرها استفاده کنید.

نکته: دقت داشته باشید که یکی از عوامل مهم در تمیزی لباس‌ها، استفاده از پودر مناسب است؛ بنابراین حتماً هنگام خریدن شوینده، دقت کافی را داشته باشید.

  1. از آنجایی که لباسشویی‌ها هر روز پیشرفته‌تر می‌شوند، برای شستن انواع لباس‌ها برنامه‌های مختلفی را در نظر گرفتند. اگر نتوانید برنامه مناسب با جنس و مقدار کثیفی لباس، انتخاب کنید، لباس‌ها به خوبی شسته نمی‌شوند.

مثلا اگر می‌خواهید لباس‌های معمولی روزمره را بشویید، می‌توانید یکی از برنامه‌های Mix یا Synthetic را با دمای آب ۴۰ درجه انتخاب کنید.

۴- باقی ماندن نرم کننده در جاپودری پس از اتمام کار

بسیاری از افراد برای اینکه لباس‌های نرمی داشته باشند، از نرم کننده در شستن لباس‌ها استفاده می‌کنند. اما سوال مهمی که وجود دارد این است که نرم کننده را کجا باید بریزیم؟ چرا که اگر آن را در جای مناسب نریزید، لباسشویی از آن استفاده نخواهد کرد. برای حل این مساله و نحوه استفاده از نرم کننده می‌توانید موارد زیر را انجام دهید.

  1. ابتدا جاپودری را از جای خود خارج کرده و آن را به خوبی بشویید. همچنین قسمت مربوط به نرم کننده را که یک قطعه پلاستیکی سبز یا آبی است نیز جدا کرده و بشویید.
  2. نرم کننده را حتماً با آب رقیق کنید.
  3. مقدار نرم کننده باید تا زیر خط Max باشد.

۵- حل مشکل پاره کردن لباس‌ها توسط ماشین لباسشویی

یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است برای لباسشویی به وجود بیاید و نیاز به تعمیر لباسشویی ال جی داشته باشید، مشکل پاره کردن لباس‌ها توسط ماشین است. برای حل این مشکل کافی است موارد زیر را بررسی کنید.

  1. در ابتدا دقت داشته باشید که پارگی لباس‌ها به خاطر وجود وسایل نوک تیز مثل سگک کمربند و یا زیپ نباشد.
  2. ممکن است پارگی لباس‌ها به خاطر پوسیدگی تار و پود آن‌ها باشد.

همچنین می‌توانید در زمانی که ماشین خاموش است، سطح درام را بررسی کنید تا مطمئن شوید که برآمدگی در آن وجود نداشته باشد.

۶- مشکل داغ شدن لباس‌ها در لباسشویی ال جی

داغ شدن لباسها بعد از شستشو

گاهی مواقع ممکن است بعد از اینکه لباس‌ها را از لباسشویی خارج کردید، متوجه داغی بیش از حد آن‌ها باشید. به طور معمول آبکشی در لباسشویی با آب سرد انجام می‌شود؛ بنابراین زمانی که شلنگ ورودی را اشتباه وصل کرده باشید، برای آبکشی از آب گرم استفاده می‌شود و باعث داغ شدن لباس‌ها می‌گردد. پس بهتر است ابتدا از اتصال صحیح شلنگ‌ها مطمئن شوید.

همچنین اگر از برنامه Medic Rinse یا برنامه‌های مشابه برای شستشوی لباس‌ها استفاده کرده باشید، آبکشی لباس‌ها با آب گرم و آن هم با بالاترین درجه صورت می‌گیرد.

۷- بررسی علت آبگیری نکردن لباس‌ها توسط لباسشویی و نمایش کد خطای IE

در تعمیر لباسشویی ال جی یکی دیگر از مواردی که ممکن است با آن مواجه شوید، وجود مشکلات آبگیری است. در واقع یکی دیگر از وظایفی که لباسشویی انجام می‌دهد، آبگیری کردن لباس‌ها است. این قابلیت به ما کمک می‌کند تا لباس‌ها را خیلی زودتر خشک کنیم. البته به صورت کامل عمل خشک کردن انجام نمی‌شود و تا حدودی نم‌دار باقی می‌مانند. هر مدل از لباسشویی به اندازه‌ای اینکار را انجام می‌دهند و متفاوت از یکدیگر هستند.

اگر شما هم دچار مشکل خشک نشدن لباس‌ها هستید، بهتر است کارهای زیر را انجام دهید.

مراحل بررسی دلیل آب‌گیری نکردن

  1. بررسی کنید که شیر آب بسته نباشد و فشار آب مناسب باشد. در صورتی که فشار آب به قدر کافی نباشد، لباس‌ها آبگیری نمی‌شوند. اگر مشکل فشار آب داشتید، می‌توانید در ساعاتی لباس‌ها را بشویید که فشار آب قوی است.
  2. سپس شلنگ آب که در پشت دستگاه قرار دارد را بررسی کنید که تاخوردگی نداشته باشد.
  3. از بسته بودن درب دستگاه مطمئن شوید. همچنین بررسی کنید که برنامه Time Delay انتخاب نشده باشد.
  4. برنامه‌ای که برای شستشو استفاده می‌کنیم، سرعت دور خشک کن را به صورت اتوماتیک تنظیم می‌کند. اما برای اینکه از خشک کردن لباس‌ها مطمئن شویم، بهتر است قبل از دکمه استارت، دور خشک کن را روی ۸۰۰ الی ۱۰۰۰ تنظیم کنید.
  5. در صورتی که برنامه Quick را برای شستشو انتخاب کرده باشید، به خاطر اینکه دور خشک کن روی ۴۰۰ است، لباس‌ها به خوبی خشک نمی‌شوند. برای درست کردن این مساله می‌توانید قبل از زدن دکمه استارت، دور خشک کن را روی ۸۰۰ تنظیم کنید.
  6. مقدار لباس نیز در خشک شدن آن‌ها تاثیر دارد. برای مثال اگر لباسشویی شما ۷ کیلویی است، حجم خشک‌کن ۳.۵ کیلو است. اگر بیش از این مقدار لباس در لباسشویی باشد، لباس‌ها به خوبی خشک نمی‌شوند.

در صورتی که در حل این مشکل موفق نبودید، می‌توانید از تعمیرکار لباسشویی ال جی بخواهید آن را برای شما درست کند.

۸- چرا لباسشویی ال جی روشن نمی‌شود؟

مشکل روشن نشدن ماشین لباسشویی الجی

یکی از پرتکرارترین مشکلاتی که برای لباسشویی‌ها به وجود می‌آید، روشن نشدن این دستگاه است. اگر ماشین لباسشویی ال جی شما روشن نمی‌شود و نیاز به تعمیر دارد، کارهای زیر را انجام دهید:

۱- ابتدا از اتصال ماشین لباسشویی به پریز مطمئن شوید. همچنین برای اینکه بدانید پریز سالم است یا نه می‌توانید یک وسیله برقی دیگر مثل سشوار را به همان پریز وصل کنید و ببینید که آیا پریز کار می‌کند یا نه؟

۲- سعی کنید برای لباسشویی از سه راهی برق استفاده نکنید بلکه آن را مستقیم به پریز برق متصل کنید. (حتماً از یک محافظ استفاده کنید). حتی اگر هم از سه راهی استفاده کرده‌اید، وسیله دیگری را به آن وصل نکنید. گرچه بهترین حالت، اتصال مستقیم به پریز است.

۳- کار بعدی که لازم است انجام دهید، بررسی کردن ۲ شاخه برق ماشین لباسشویی است. برای این کار باید به ظاهر دو شاخه توجه کنید که دفرمه نشده باشد. در صورتی که ظاهر آن دچار مشکل شده بود، لازم است از یک تعمیرکار بخواهید آن را درست کند.

۴- در صورتی که موارد ذکر شده در بالا مشکلی نداشتند و همه چیز درست بود، ممکن است اشکال از جایی دیگر باشد. بنابراین برای رفع آن لازم است با یک نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی LG تماس بگیرید.

شایان ذکر است در مطالب قبلی به طور کامل به این موضوع پرداختیم که در مقالات وبلاگ سایت می‌توانید آن را مطالعه فرمایید.

۹- بررسی مشکل آبگیری خود به خود و یا آبگیری بیش از حد لباسشویی

همانطور که درمقاله آبگیری مداوم ماشین لباسشویی و قطع نشدن آن صحبت کردیم، یکی دیگر از مشکلات متداولی که ممکن است برای لباسشویی رخ دهد، مشکل قطع نشدن آبگیری و یا آبگیری بیش از حد است. همچنین ممکن است بعد از گذشت ۲۴ ساعت، لباسشویی پر از آب شود.

  1. در صورتی که ماشین لباسشویی همزمان با تخلیه، آبگیری نیز می‌کند، ممکن است علت آن به خاطر خرابی شیر برقی باشد. در این حالت لباسشویی را از برق بکشید و اگر دیدید که همچنان آب به مخزن وارد می‌شود، یعنی شیر برقی دچار مشکل شده است. همچنین در صورتی که ارتفاع شلنگ تخلیه پایین باشد، ممکن است این مشکل رخ دهد. شلنگ تخلیه باید حداقل ۵۰ الی ۵۵ سانتیمتر از سطح زمین ارتفاع داشته باشد.
  2. اگر با مشکل بازگشت آب به لباسشویی مواجه شدید، باید رنگ و بوی آب را بررسی کنید. اگر آب جمع شده بد بو و کدر باشد، علت آن برگشت آب فاضلاب به لباسشویی است که باید آن را برطرف کنید.
  3. علت دیگری که می‌تواند باعث بروز این مشکل شود، هیدرواستات است. وظیفه هیدرواستات کنترل آب ورودی است. زمانی که شلنگ نشتی داشته باشد و فشار آب به حد کافی نباشد، سوئیچ هیدرواستات فعال نمی‌شود و در نتیجه لباسشویی به طور مداوم آبگیری را انجام می‌دهد و مخزن پر از آب می‌شود.

برای حل این مشکلات و تعمیر لباسشویی ال جی بهتر است افرادی که تخصص ندارند دست به این کار نزنند زیرا گاهی صدماتی که به دستگاه وارد می‌شود سبب می‌گردد تا هزینه‌های تعمیرات مضاعف شوند.

۱۰- مشکل وارد نشدن آب گرم به لباسشویی ال جی

برای حل این مشکل می‌توانید موارد زیر را بررسی کنید:

  1. شلنگ ورودی آب گرم را بررسی کنید تا خمیدگی در آن وجود نداشته باشد. همچنین از باز بودن شیر آب گرم نیز مطمئن شوید.
  2. برنامه‌هایی از آب گرم استفاده می‌کنند که به درجه ۶۰ به بالا در شستشو نیاز دارند. در صورتی که برنامه‌ای نیاز به دمای ۳۰ یا ۴۰ درجه داشته باشد، در این حالت، هیتر آن را گرم می‌کند. بنابراین اگر برنامه انتخابی شما به آب با دمای بالای ۶۰ درجه نیاز دارد (مثل Cotton)، ولی آب گرم وارد دستگاه نمی‌شود، در اینجا نیاز به یک فرد حرفه‌ای برای حل این مشکل دارید.

۱۱- مشکل شسته شدن لباس‌ها تنها با آب گرم

در ابتدا بررسی کنید که شیر آب سرد باز است و مشکلی در شلنگ آن وجود ندارد. سپس بررسی کنید که شلنگ‌های آب سرد و گرم را جابه‌جا متصل نکرده باشید. به این صورت که سر شلنگ قرمز باید به آب گرم و انتهای آن به ورودی Hot لباسشویی متصل شود.

همچنین دقت داشته باشید که اگر برنامه‌هایی مثل Synthetic را انتخاب کرده باشید، برای شستشو تنها از آب گرم استفاده می‌کنند؛ بنابراین اگر این برنامه و برنامه‌های مشابه را انتخاب کرده باشید، استفاده از آب گرم برای شستشو یک امر عادی است.

۱۲- بررسی مشکل عدم تخلیه ماشین لباسشویی ال جی و نمایش ارور OE

گاهی ممکن است لباسشویی آب را به خوبی تخلیه نکند و در صفحه نمایش دستگاه با خطای OE مواجه شده باشید. البته اگر مدل ماشین شما قدیمی است ممکن است خطای No Drain نمایش داده شود. برای حل این مساله می‌توانید موارد زیر را بررسی کنید.

 ۱- ابتدا بررسی کنید که شلنگ تخلیه آب دچار مسدودی و یا تاخوردگی نشده باشد. همچنین مطمئن شوید که ارتفاع شلنگ تخلیه از زمین با جایی که آب تخلیه می‌شود حداقل ۵۰ الی ۵۵ سانتی متر باشد. البته بهترین حالت بین ۶۰ سانت الی ۱ متر است و نباید از ۱ متر بیشتر باشد.

ارور OE

۲- فیلتر پمپ تخلیه که در پایین دستگاه هست را باز کرده و آن را تمیز کنید.

۳- در صورتی که کلید Rinse Hold را انتخاب کرده باشید، بعد از اینکه آبکشی آخر انجام شد، آب تخلیه نمی‌شود و لباسشویی متوقف می‌شود. برای اینکه دستگاه به کار خود ادامه دهد، باید دور خشک کن را وارد و دکمه استارت را فشار دهید.

۴- دقت داشته باشید که سر شلنگ تخلیه که به فاضلاب متصل شده است، نباید با آب در تماس باشد.

۱۳- بررسی علت لرزش و صدای زیاد و تعمیر لباسشویی الجی

بعضی از صداها هستند که در حین شستشوی لباس ایجاد می‌شوند و امری کاملاً طبیعی هستند. اما اگر صداهایی که از لباسشویی به گوش می‌رسد، صداهای عجیب و غریبی باشند، لازم است آن‌ها را برطرف کنید. چرا که در صورت نادیده گرفتن این صداها، ممکن است باعث ایجاد خرابی‌های بیشتر در ماشین لباسشویی گردد و هزینه سنگینی را برای شما به بار بیاورد. اما اگر در ابتدای کار آن‌ها را بررسی کنید، می‌توانید با یک هزینه کم مشکل به وجود آمده را رفع کنید. بنابراین اگر لباسشویی ال جی شما صدای غیر عادی و یا لرزش دارد، حتما موارد زیر را بررسی کنید.

روند بررسی لرزش و صدای لباسشویی LG

  1. ابتدا چک کنید که لباسشویی در جایی که قرار گرفته تراز است یا نه؟ چنانچه تراز نبود می‌توانید با استفاده از راهنمای لباسشویی آن را تراز کنید.
  2. مقدار لباس داخل لباسشویی را بررسی کنید که کمتر یا بیشتر از حد مجاز نباشد. همچنین اگر می‌خواهید قواره‌های بزرگی مثل پرده، ملحفه و یا روتختی را بشویید، آن را با سایر لباس‌ها داخل لباسشویی نیندازید و به صورت جداگانه اقدام به شستشوی آن‌ها کنید.
  3. اگر لرزشی که اتفاق می‌افتد در ابتدای شروع به کار لباسشویی است، این امر کاملاً عادی است.
  4. در زیر پایه‌های لباسشویی نباید از وسایلی مانند چوب، کاشی و یا پلاستیک استفاده کنید.
  5. زمانی که ماشین لباسشویی خاموش است، با دست دیگ را تکان دهید. اگر دیدید که صدای غیر عادی دارد، باید جهت “تعمیر لباسشویی ال جی” اقدام کنید.
  6. گاهی ممکن است یک چیزی در دستگاه گیر کرده باشد. در این مواقع لازم است فیلتر تخلیه را باز کرده و آن را تمیز کنید.
  7. بهتر است دور خشک را بین ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ تنظیم کنید.
  8. در صورتی که لباسشویی شما تسمه‌ای است، به محض شروع صدایی از دیگ شنیده می‌شود و بعد صدا قطع می‌شود. این یک امر عادی است.
  9. اگر صدایی که شنیده می‌شود در زمان تخلیه یا آبگیری است، این صداها مربوط به شیر برقی و پمپ تخلیه هستند و طبیعی است.
  10. اگر صدا با انتخاب برخی از برنامه‌ها نظیر Cotton یا White شنیده می‌شود، ممکن است در شلنگ ورودی آب گرم مشکلی وجود داشته باشد. پس ورودی آب گرم را بررسی کرده و از وصل بودن آن مطمئن شوید.

اگر موارد بالا را بررسی کردید ولی بازهم مشکل وجود داشت، برای تعمیر لباسشویی LG می‌توانید از تکنسین‌های حرفه‌ای هوم کارا استفاده کنید.

فیلم آموزش تعمیر لباسشویی ال جی (رفع لرزش)

برای مشاهده تعداد بیشتری فیلم تعمیر لباسشویی ال جی به زبان انگلیسی، روی آیکون مقابل کلیک کنید.

۱۴- مشکل باز نشدن درب لباسشویی ال جی و تعمیر آن

باز نشدن درب ماشین لباسشویی ال جی

اگر بعد از شستن لباس‌ها، درب ماشین لباسشویی گیر کرده و باز نمی‌شود، می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید.

  1. ابتدا دستگاه را خاموش کرده و سپس درب را به داخل هل دهید.
  2. مجددا ماشین را روشن کرده و بعد از انتخاب برنامه Spin و گذشت چند ثانیه، دکمه Power را فشار داده و دستگاه را خاموش کنید. بعد از گذشت چند دقیقه درب ماشین را باز کنید.
  3. اگر با این روش درب باز نشد، دستگاه را از برق کشیده و دوباره مراحل بالا را انجام دهید.

اگر با انجام مراحل بالا مشکل حل نشد، لازم است تا یک تعمیر کار لباسشویی ال جی که متخصص این امر است آن را بررسی کند.

۱۵- بررسی مشکل چکه کردن آب از لباسشویی ال جی و تعمیر آن

گاهی ممکن است از زیر لباسشویی، جا پودری و یا درب آن، آب چکه کند.

الف: در صورتی که چکه آب از جاپودری و درب باشد، باید موارد زیر را بررسی کنید.

  1. ممکن است فشار آب زیاد بوده و یا مقدار پودر بیش از حد باشد.
  2. اگر بین لاستیک و درب، مواردی مثل نخ یا مو گیر کرده باشد، ممکن است باعث چکه آب شود.
  3. در صورتی که در شستن قواره‌های مثل پرده این اتفاق رخ می‌دهد، بهتر است مقدار پودر کمتری بریزید.

ب: اگر چکه از زیر دستگاه باشد، می‌توانید موارد زیر را بررسی کنید.

  1. ابتدا شلنگ تخلیه را چک کنید و مطمئن شوید که از محل تخلیه خارج نشده باشد. همچنین بررسی کنید که مسدودی در آن وجود نداشته باشد.
  2. محل اتصال شلنگ‌های آب را بررسی کنید.

پیشگیری از خرابی

با انجام چند کار بسیار ساده و راحت می‌توانید از خرابی لباسشویی الجی پیشگیری کنید.

  1. انجام سرویس سالانه
  2. کمتر و یا بیشتر از ظرفیت لباسشویی در آن لباس نریزید.
  3. پشت سر هم دستگاه را روشن نکنید و حتما چند ساعت به آن استراحت بدهید.
  4. استفاده از محافظ برق
  5. استفاده از شوینده‌های با کیفیت
  6. و…

چطور از خدمات نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی هوم کارا استفاده کنیم؟

اگر ماشین لباسشویی ال جی شما خراب شده و نیاز به تعمیر دارد، می‌توانید با مراجعه به وب سایت هوم کارا، از طریق شماره تماس‌های ددرج شده در سایت و یا فرم آنلاین زیر، درخواست خود را ثبت کنید. بعد از آن تکنسین‌های ما در سریع‌ترین زمان ممکن به محل مراجعه و اقدام به تعمیر خرابی‌های به وجود آمده می‌کنند.

درخواست تعمیر ماشین لباسشویی الجی و نصب فوری آن

"-" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد

نام خانوادگی
نوع خدمات درخواستی

نتیجه گیری تعمیر لباس شویی lg

ما در این مقاله ابتدا درباره بهترین تعمیرگاه لباسشویی ال جی صحبت کردیم. سپس به بررسی مشکلات لباسشویی ال جی، ارورهای آن، راه‌های افزایش عمر دستگاه و آموزش تعمیر ماشین لباسشویی ال جی پرداختیم.

همانطور که دیدید مواردی که باعث بروز اشکال در ماشین لباسشویی ال جی می‌شوند ۲ دسته هستند. برخی از آن‌ها توسط شما قابل تعمیر هستند و برخی دیگر نیز به دلیل تخصصی بودن مشکل پیش آمده باید توسط تعمیرکار حرفه‌ای تعمیر شوند تا دیگر شاهد خرابی ماشین لباسشویی ال جی نباشید.

در آخر نیز خاطر نشان می‌شویم که خدمات لباسشویی ال جی در هوم کارا شامل نصب، سرویس لباسشویی ال جی و تعمیر این دستگاه توسط متخصین مجرب و همراه با گارانتی ۱۲ ماهه است.

سوالات متداول تعمیر لباسشویی ال جی

شایع ترین علت خرابی لباسشویی ال جی چیست؟

متداول‌ترین دلایل خرابی‌های ماشین لباسشویی ال جی  ۱۵ مورد است که در این مقاله هم درباره عیب یابی آن و هم رفع این نوع مشکلات صحبت کردیم.

هزینه خدمات شرکت به چه صورت محاسبه می‌شود؟

هر تعمیری که ما در هوم کارا انجام دهیم طبق نرخ اعلامی از سوی اتحادیه محاسبه و دریافت می‌شود.

آیا خدمات هوم کارا همراه با ارائه گارانتی است؟

بله، کلیه خدمات ما همراه با گارانتی ۱۲ ماهه است! یعنی اگر در طول ۱ سال دوباره همان اتفاق برای دستگاه شما پیش بیاید به رایگان آن را تعمیر می‌کنیم.

ثبت درخواست تعمیرات در هوم کارا چقدر زمان می‌برد؟

شما می توانید همین الان اقدام کنید. ثبت درخواست هر نوع تعمیر در شرکت هوم کارا در کمتر از ۶۰ دقیقه انجام می‌شود! 

آیا ضمانتی برای تعمیر لباسشویی ال جی وجود دارد؟

بله! هوم کارا تمام تعمیرات خود را با ضمانت کتبی ۱ ساله (۳۶۵ روزه) انجام می‌دهد!

آیا در صورت اتمام گارانتی، باز هم می‌توانیم از خدمات هوم کارا بهره‌مند شویم؟

بله! هوم کارا، همیشه و در همه حال در خدمت مشتریان عزیز می‌باشد.

نمایندگی انواع تعمیر لباسشویی ال جی در تهران

نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد

نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در کرج