بهترین محل برای نصب ظرفشویی

بهترین محل برای نصب ظرفشویی

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

اکثریت افراد نمی‌دانند بهترین محل برای نصب ظرفشویی چه مکانی است. ماشین ظرفشویی از وسایل برقی حساس است که به جای مخصوصی نیاز دارد و باید یک مکان مناسب در آشپرخانه برای آن در نظر گرفته شود. اگر این وسیله در جای درست نصب نشود باعث خرابی ماشین می‌شود. در این مطلب ما در مورد بهترین محل برای نصب ظرفشویی صحبت خواهیم کرد تا شما با توجه به این نکات بتوانید مناسب‌ترین مکان را برای دستگاه خود انتخاب کنید و از خرابی آن جلوگیری کنید.

محل مناسب برای نصب ظرفشویی

چگونه بهترین محل برای نصب ظرفشویی را پیدا کنیم؟

پیدا کردن بهترین محل برای نصب ظرفشویی به موارد زیادی بستگی دارد. یکی از آن‌ها شکل و اندازه آشپرخانه است. بهترین جا برای ماشین ظرفشویی، کنار سینک می‌باشد. با توجه به لوله‌های آب بهترین محل را برای ماشین خود انتخاب کنید.

بهتر است محل نصب را طوری درنظر بگیرید که راحت‌تر ظروف را داخل ماشین بگذارید. برای مثال اگر شما راست دست هستید، بهتر است محل نصب ظرفشویی مخالف دست غالب شما یعنی در سمت چپ باشد. در این حالت راحت می‌توانید ظروف را درون آن قرار دهید. در ادامه مطلب به مواردی که در پیدا کردن بهترین محل برای نصب ماشین ظرفشویی به شما کمک می‌کند می‌پردازیم.

نصب صحیح شلنگ تخلیه ماشین ظرفشویی

ظرفشویی را کجا نصب کنیم

۶ مکان مناسب برای نصب ظرفشویی

  • انتخاب فضای نسبتا آزاد، بهترین محل برای نصب ظرفشویی

محلی را برای ماشین ظرفشویی خود در نظر بگیرید که بزرگ‌تر از ابعاد ماشین شما باشد. به این علت که موتورهایی که در این وسایل استفاده شدند هنگام کار کردن گرم خواهند شد. بنابراین ظرفشویی باید در مکانی باشد که فضای کافی برای گردش هوا داشته باشد تا گرمای موتور به راحتی از آن خارج شود.

معنی دکمه های ماشین ظرفشویی ال جی

  • نصب ماشین ظرفشویی در محلی سربسته

ماشین ظرفشویی وسیله‌ای است که با استفاده از برق کار می‌کند. به همین علت عوامل خارجی مثل بارش برف یا باران، تابش مستقیم خورشید، باد و گرد و غبار به این دستگاه آسیب می‌رساند و عمر آن را کم می‌کند. بنابراین بهترین محل برای نصب ظرفشویی در فضایی سر بسته خواهد بود.

ریست ماشین ظرفشویی ال جی | آموزش انواع روشها

lpg kwf zvta,dd

  • مناسب‌ترین محل نصب ماشین ظرفشویی در محلی دور از رفت و آمد

ماشین‌های ظرفشویی ابعاد متفاوتی دارند و غالبا بزرگ هستند. اگر در جای نامناسب قرار بگیرند ممکن است مسیر رفت و آمد را مشکل کنند. بهتر است این وسیله را کنار دیوار بگذارید تا در مسیر نباشد و مزاحمتی ایجاد نکند.

ریست ماشین ظرفشویی بوش به ۵ روش!

  • نصب در جایی که امکان جابه‌جایی وجود داشته باشد.

جایی را برای ماشین در نظر بگیرید که در حالت باز بودن درب یا بسته بودن آن، به راحتی امکان راه رفتن داشته باشید و کارهای خود را انجام دهید.

روشن شدن علامت نمک ظرفشویی | بررسی ۷ علت مهم

نصب ماشین ظرفشویی کنار سینک

  • نصب نکردن ظرفشویی در نزدیکی اجاق گاز و یخچال

بهترین محل برای نصب ظرفشویی در جایی است که اجاق گاز و یخچال وجود ندارد. جلوی گاز و یخچال تردد زیاد است و وقت زیادی را در کنار آن‌ها سپری خواهید کرد. به همین علت وجود ظرفشویی کنار این وسایل مانع حرکت شما در آشپرخانه خواهد بود.

برنامه شستشوی ماشین ظرفشویی ال جی |آموزش ۰ تا ۱۰۰

  • نصب ماشین ظرفشویی کنار سینک

بهترین محل نصب جایی است که لوله‌های تعبیه شده در پشت ماشین به لوله‌های آب نزدیک باشد. این کار باعث سهولت نصب و جلوگیری از لوله‌کشی بیشتر در آشپزخانه شود. به همین علت بهتر است که این وسیله کنار سینک ظرفشویی قرار بگیرد. همچنین همان طور که در قسمت بالا هم اشاره شد برای راحتی بیشتر، محل نصب آن را مخالف دست غالب خود انتخاب کنید.

نصب ظرفشویی کنار سینک مزیت دیگری هم همراه خود دارد. باقی‌مانده غذاها در ظروف باید قبل از قرار گرفتن در ماشین ظرفشویی از روی آن‌ها پاک شوند. در غیر این صورت پس از شستشوی ماشین، ظرف‌ها تمیز نخواهند شد. همچنین پس از گذشت مدت زمانی ماشین شما خراب می‌شود. به همین علت اگر ظرفشویی کنار سینک باشد کار پاک کردن و چیدن ظرف‌ها را برای شما راحت‌تر می‌کند.

نحوه صحیح چیدن ظرف در ماشین ظرفشویی

سخن پایانی درمورد بهترین محل برای نصب ظرفشویی

حال با مواردی که در این مقاله مطالعه کردید می‌توانید بهترین محل برای نصب ظرفشویی را در فضای آشپزخانه خود پیدا کنید. توجه کنید که تمام این موارد برای راحتی دسترسی و استفاده آسان از ماشین ظرفشویی برای شما است.

نحوه استفاده از ژل ماشین ظرفشویی و تفاوت ژل، پودر و قرص ماشین ظرفشویی

هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.