از چه راه هایی می توان ظرفشویی اصلی را از ظرفشویی تقلبی تشخیص داد؟

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

بسیاری از افراد ظرفشویی تقلبی را به جای ظرفشویی اصلی با قیمت بالایی خریداری کرده و بعد از مدتی با خرابی ظرفشویی مواجه می شوند. با توجه به این موضوع بهتر است در هنگام خرید ظرفشویی به اصل یا تقلبی بودن ظرفشویی دقت شود. با کمک روش های زیر می توانید طی زمان بسیار کوتاهی به اصل یا تقلبی بودن ظرفشویی ال جی، سامسونگ، بوش و … پرداخت. روش تشخیص ظرفشویی اصلی از تقلبی عبارت است از:

  1. بررسی کارتن
  2. بررسی شماره سریال
  3. جستجوی اسم کالا و مقایسه آن در سایت اصلی
  4. مقایسه تصویری

بررسی کارتون بسته بندی ماشین ظرفشویی و تشخیص اصل یا تقلبی بودن آن

در بسیاری از موارد تنها با بررسی کارتون بسته بندی ماشین ظرفشویی می توان به تشخیص اصلی یا تقلبی بودن ماشین ظرفشویی پرداخت. تمام دستگاه های موجود در بازار دارای بسته بندی استاندارد و تمیزی هستند. اما نکته حائز اهمیت این است که لوازم خانگی هایی که توسط توسط کارخانه های اصلی تولید می شوند، دارای کارتون متفاوتی هستند. در واقع آرم، لوگو یا نشانه برند آن شرکت روی کارتون درج شده است که باعث تفاوت ماشین ظرفشوبی اصلی از تقلبی می شود. معمولاً ظرفشویی هایی که توسط برندهای غیرمعتبر و تقلبی تولید می شوند، روی کارتون آن ها هیچ برندی یا مارکی درج نشده است. از این رو شما می توانید تنها با بررسی کارتون به تشخیص اصلی بودن ماشین ظرفشویی بپردازید.

تشخیص اصل بودن ماشین ظرفشویی با بررسی شماره سریال یا بارکد

بررسی شماره سریال بهترین راه برای تشخیص اصلی یا تقلبی بودن ظرفشویی است. برای اینکه بخواهید اصل یا تقلبی بودن ماشین ظرفشویی را از طریق شماره سریال درج شده در ماشین ظرفشویی تشخیص دهید، ابتدا باید شماره سریال را در جایی یادداشت کنید.

سپس از طریق نرم افزارهای مخصوصی که می تواند به تشخیص شماره سریال پرداخت، اقدام به بررسی شماره سریال کنید. نرم افزارهای موجود با تطابق شماره سریال، محل تولید ماشین ظرفشویی را تشخیص داده و شما از طریق نام کشور تولیدکننده می توانید به تشخیص اصل بودن ظرفشویی ال جی، سامسونگ، بوش و … بپردازید. توجه داشته باشید که اگر میخواهید ماشین ظرفشویی خود را به صورت غیرحضوری خریداری کنید، از فروشنده موردنظر بخواهید تا شماره سریال ماشین ظرفشویی سامسونگ را برای شما ارسال کند. از این طریق می توانید به اصل یا تقلبی بودن ظرفشویی سامسونگ بپردازید.

تشخیص اصل یا تقلبی بودن ماشین ظرفشویی از طریق سرچ اسم کالا

یکی از راه هایی که برای تشخیص اصل یا تقلبی بودن ظرفشویی بوش و سایر برندها می توان انجام داد، این است که ابتدا نام کامل ماشین ظرفشویی بوش را از فروشنده درخواست کرده تا از آن طریق بتوانید اطلاعات کامل ظرفشویی را و اصلی بودن ظرفشویی را تشخیص دهید.

اگر با این سوال که چگونه می توان اصل بودن ظرفشویی را با سرچ اسم تشخیص داد، ابتدا باید اسم کامل ظرفشویی را تنها به زبان انگلیسی در سایت گوگل جست و جو کنید. توجه داشته باشید که شرکت های معتبر لوازم خانگی در دنیا اسم کامل تمام لوازم خانگی های خود را در سایت خود درج کرده اند. از طریق این سایت مصرف کنندگان می توانند به اصل یا تقلبی بودن ماشین ظرفشویی بپردازند.

مقایسه تصویر کالای اصلی با کالای موجود در فروشگاه

بهترین راه تشخیص ظرفشویی ال جی اصلی از تقلبی آن است که تصاویر ظرفشویی در فروشگاه را با تصاویر ظرفشویی موجود در سایت آن شرکت مقایسه کنید. این کار اگرچه ممکن است کمی زمان بر باشد. اما یکی از مطمئن ترین کارها برای تشخیص ظرفشویی اصل از فیک است. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که کار باید با دقت بالایی انجام شود.

برای تشخیص ظرفشویی اصلی از تقلبی اول از همه اسم ماشین ظرفشویی مورد نظر را در سایت سرچ کنید. تمام اطلاعات به همراه تصاویر کامل ظرفشویی برای شما نمایش داده می شود. از طریق آنها می توانید ظرفشویی اصلی را با ظرفشویی تقلبی مقایسه کنید. اگر احساس کردید حتی بخش کوچکی از ظرفشویی موجود در سایت با ظرفشویی موجود در فروشگاه متفاوت است، توجه داشته باشید که آن دستگاه تقلبی باید و باید ظرفشویی دیگری را برای خرید انتخاب کنید.

راه های جلوگیری از خرید ماشین ظرفشویی تقلبی چیست؟

اگر میخواهید خرید مطمئنی از لوازم خانگی داشته باشید، ابتدا باید از جای معتبر و مطمئنی خرید خود را انجام دهید. قطعاً خرید ماشین ظرفشویی از شرکت های معتبر در دنیا مطمئن تر است. زیرا فروشگاه های معتبر برای افزایش میزان فروش و حفظ اعتبار فروشگاه خود، اقدام به فروش ظرفشویی های اصلی و باکیفیت می کنند. اما باید توجه کنید که علاوه بر خرید ظرفشویی از فروشگاه های معتبر در دنیا به نکاتی که در متن بالا درج شده است، توجه کنید. با این حال اگر ظرفشویی خود را خریداری کرده و دستگاه شما بعد از مدت کوتاهی خراب شده است، به سرعت با تعمیرگاه معتبری چون شرکت هوم کارا تماس بگیرید.

هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.