ارور F13 ماشین ظرفشویی ویرپوول

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

چنانچه پس از صرف وعده‌های غذایی برای انجام تمامی کارهای سخت به ماشین ظرفشویی خود اعتماد نشان داده‌اید، بدون شک هنگامی بروز خرابی با برخی دشواری‌ها رو‌به‌رو خواهید شد.

ارور F13 ظرفشویی ویرپوول

در صورتی که ظرفشویی ویرپول شما با الارم‌های خود کد خطای F13 را روی مانیتور به شما نشان می‌دهد، احتمالاً نرمی یا سختی آب ماشین دلیل روز این خطاست.

با کمک گرفتن از دانش ما و داشتن اندکی مهارت‌ از جانب شما، به‌زودی خواهید توانست نقص را شناسایی کنید و احتمالا ماشین ظرفشویی را به وضع سابقش برگردانید.

تعمیر سنسور سختی آب ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی جهت کارکرد صحیحش در غالب موارد با عبور آب از فیلترهای نمکی آن را «نرم» می‌کند. نظارت بر سطح نمک درون محفظه فیلتر از طریق جسمی شناور صورت می‌گیرد که هنگام نیاز به اضافه شدن نمک، سوئیچی را برای اینکار فعال می‌کند.

به منظور بررسی نقص سنسور سختی آب، مراحل زیر در تشخیص خطای احتمالی شما را یاری می‌دهد.

اول ایمنی!

  •  بررسی کنید محفظه نرم‌کننده به‌درستی با نمک مخصوص ماشین ظرفشویی پر شده باشد و اینکه لامپ «add salt» خاموش و روشن می‌شود یا نه.
  •  پایین دستگاه را جدا کنید و بررسی کنید آیا نرم‌کننده PCB توسط سنسور کنترل می‌شود یا نه. اگر جسم شناور به شکل صحیح حرکت می‌کند ولی مشکل همچنان پا برجاست، اقدام به تعویض سنسور PCB فرمائید.

اگر نرم‌کننده آب صدمه دیده باشد بنابراین در صورت نیاز آن را تعویض فرمائید.

هوم کارا

هوم کارا

هوم کارا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم خود خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌ دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.